۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
آغاز به کار سه مرکز واکسناسیون کرونا در استان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: سه مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان نوید دانایی در آیین آغاز به کار مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در سمنان افزود: سه مرکز در سمنان، دامغان و گرمسار در سالن های ورزشی و با پنج میلیارد ریال اعتبار فعال شد.

وی بیان کرد: این مراکز در سمنان، دامغان و گرمسار و با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش  و ورزش و جوانان ایجاد شد.

دانایی افزود: هر مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ دارای هشت ایستگاه و همه تمهیدات اورژانسی و درمانی در این مراکز اندیشیده شده است و با راه اندازی این مراکز، از این پس واکسیناسیون کرونا ، به طور متمرکز در همین مراکز انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان یادآور شد: در ایجاد مراکز واکسیناسون کووید ۱۹، نکات قابل توجه در واکسیناسیون گروه های سنی خاص، سرعت عمل و تامین آرامش برای مراجعان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: از محموله ابتدایی که در اختیار دانشگاه علوم پزکشی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان قرار گرفته بود ۹۲ درصد به جامعه هدف تزریق شد.

وی بیان کرد: امروز محموله جدید در اختیار دانشگاه علوم پزکشی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان قرار می گیرد تا بتوان هفته آینده با سرعت بیشتری واکسیناسیون  گروه سنی بالای ۸۰ سال را به سرانجام رساند.

وی یادآور شد: پس از واکسیناسیون گروه سنی بالای ۸۰ سال، به تدریج واکسیناسیون به گروه های سنی پایین تر می رسد به طوری که از هفته آینده گروه های سنی پایین‌تر از ۸۰ سال به شکل پنج سال، پنج سال واکسینه می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =