ایسنا نوشت:

 رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور، همچنین از تقاضای جذب 20 هزار نیرو از سوی آموزش و پرورش برای سال90 خبر داد و تاکید کرد: جذب این تعداد نیرو منوط به موافقت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست ‌جمهوری است.

باقرزاده گفت: بنابراین هر زمان که دولت مجوزهای لازم را جهت استخدام نیروهای جدید به وزارت آموزش و پرورش اعطا کند، بخشی از این سهمیه نیز به آموزشیاران نهضت سواد آموزی تعلق می‌گیرد، لذا تعداد دیگری از چهار هزار نفر از آموزشیاران باقی مانده که تعیین تکلیف شده‌اند، استخدام می‌شوند.

وی با بیان این که آموزشیارانی که در سال 88 و 89 شرکتی بوده و همزمان و یا قبل از آن با نهضت سوادآموزی همکاری داشتند، در صورت دارا بودن 60 ماه سابقه و با اولویت مدارک تحصیلی مرتبط، بدون شرکت در آزمون در اولویت استخدام قرار می‌گیرند، اظهار کرد: این آموزشیاران به استناد ماده 16 قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت، تعیین تکلیف شده‌اند، لذا برای استخدام نیازی به شرکت در آزمون ندارند و هر زمانی که مجوزهای لازم برای استخدام نیروی جدید به آموزش و پرورش صادر شود، این افراد استخدام می‌شوند.

باقرزاده معیارهای انتخاب این آموزشیاران را دارا بودن مدرک تحصیلی، میزان سنوات و رشته تحصیلی عنوان و تصریح کرد: معیار انتخاب آموزشیاران یاد شده، کشوری بوده و سهمیه‌ای به استان‌ها تعلق نگرفته است.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در پایان خاطرنشان کرد: اسامی نهایی شده چهار هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی که براساس قانون تعیین تکلیف شده‌اند تا پایان ماه جاری از طریق پایگاه اینترنتی نهضت سواد آموزی اعلام می‌شود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 0
    ای بابا ما که می دو نیم همه اینا پارتی بازیه چرا الکی خبرش رو بیرون درج می کنید نمونش ............ بگم !!!؟
  • مصطفي IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    0 0
    باز دل آموزش وپرورش براي پول ميلياردي تنگ شده!وبعدش پارتي بازي پايمال كردن حق داوطلبان و.....
  • يسنا IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
    0 0
    هركس بايد تورشته خودش كاركنه نه اينكه يه نفر رشته طراحي بشه مربي بهداشت
  • ? IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 0
    فوق ديپلم علوم تجربي ازاد در سال 81 هستم تاكنون بيكارم . انچه كه فهميدم اين بوده كه فقط پول و پارتي ميتواند جواب سوالات اموزش و پرورش را بدهد .
  • زهره پیوندی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 0
    سلام و خسته نباشید.بخدا امسال خیلی برای این ازمون امیدوارم تورو خدا حتما تاریخ دقیق ثبلت نام بهمون بگید بخدا خیلی وقته منتظرم.بنده فوق دیپلم تربیت بدنی هستم
  • ناشناس IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    با سلام. آیا آزمونی برگزار میشود؟