عراقچی: کار سختی در پیش رو داریم/ مشکلات باید از طریق مذاکره حل شوند

رییس تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین ،با بیان اینکه فردا جلسات کمیسیون مشترک برجام دوباره از سر گرفته خواهد شد، گفت: این دور چهارم مذاکرات وین خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی با بیان اینکه ما روندی را که در سه دوره قبل شروع کردیم را ادامه خواهیم داد، تصریح کرد : همانطور که قبلاً گفته شد، ما در مسیری مشخص قرار گرفته‌ایم ،حداقل در مورد مسیری که باید برویم تفاهم وجود دارد گرچه موانع جدی در این مسیر وجود دارد.

 این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه ما از راه درازی را در پیش رو داریم و به هیچ وجه نمی شود زمان بندی برای آن پیش بینی کرد افزود: اگر بخواهیم وارد بحث زمان‌بندی شویم فکر می کنم که یک مقدار غیر واقع بینانه است.

 معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه ما تلاش خواهیم کرد که هرچه زودتر این کار انجام شود، گفت: با این حال تعجیل بی‌مورد هم نخواهیم کرد، تعجیلی که باعث کاهش دقت شود نخواهیم کرد و اجازه فرسایشی شدن مذاکرات را  نیز نمی دهیم.

 وی با بیان اینکه با دقت کارمان را انجام می دهیم، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که وجود دارد ، بعضا مشکلات جدی است و باید از طریق مذاکره و پیدا کردن راه حل های مذاکراتی حل و فصل شوند.

رئیس تیم مذاکره کننده ایران با بیان اینکه کار سختی را در پیش رو داریم افزود:  امیدواریم که بتوانیم ان‌شاءالله در زمان کوتاه تر ی این مذاکرات را به سرانجام برسانیم ولی بحث زمان برای ما اولویت ثانویه دارد اولویت اول دقت است روی منافع ملی ایران، تأمین منافع ملت ایران و تأمین مواضع قطعی جمهوری اسلامی ایران است که بارها بیان شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =