۹۹ درصد دانش‌آموزان استان حداقل به یکی از فرصت‌های آموزشی دسترسی دارند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آموزش مجازی در ایام کرونا گفت: با تلاش فرهنگیان استان ۹۹ درصد دانش‌آموزان استان به یکی از فرصت‌های آموزشی دسترسی دارند و آموزش را فرا گرفته‌اند.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اموزش وپرورش استان ،فرحناز قائدامینی افزود: بالای ۸۰ درصد دانش‌آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند و مابقی دانش‌آموزان با حضور در کلاس درس، استفاده از درسنامه آموزش را فرا می‌گیرند.

وی اظهار داشت:هم‌اکنون اطلس آموزش و یادگیری همه دانش‌آموزان استان تهیه شده و براساس وضعیت دانش‌آموزان آموزش به آنها ارائه می‌شود.

قائدامینی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری ۲۱۳ هزارو ۲۴۶ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: ۴۰ درصد دانش‌آموزان در روستاها و ۶۲ هزار و ۸۷۲ نفر در شهرها مشغول فراگیری درس هستند و ۶۰ درصد مدارس در روستاها و ۴۰ درصد درمناطق شهری فعال است.

وی گفت: استودیوی آموزشی در راستای تامین و تولید محتوا برای مدرسه مجازی و آموزش از طریق بسترهای فضای مجازی در استان فعال شده است که بتوان از این فرصت برای ارائه آموزش مجازی و همچنین رفع مشکل کمبود نیروی انسانی و منابع مالی استفاده کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =