حملات تند بادامچیان به اصلاح طلبان: بی عرضه هستید /منتظر تایید صلاحیت نباشید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان به جای دو قطبی سازی انحرافی، از عملکرد منفی خود عذرخواهی کنند و انتخابات را به مذاکرات برجامی پیوند نزنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه، اسدالله بادامچیان با اشاره به فعالیت جریان اصلاحات در انتخابات،گفت: عملکرد اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته در قوه مجریه، ایجاد تورم وحشتناک و معیشت سخت و برعکس شدن وعده‌های رئیس‌جمهور جریان اصلاح‌طلب، برای جریان‌های سیاسی حامی دولت جایی برای توجیه نگذاشته است و اصلاح طلبان بهتر است به جای این فرار از پاسخگویی به مردم از ملت عذرخواهی کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مردم امروز به جای توجه به دوقطبی‌های کاذب، در حال و هوای انتخاب رئیس جمهوری هستند که بتواند در گام دوم انقلاب، کشور و ملت را از مشکلات نجات داده و کشور را در داخل و خارج در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت مدیریت کند.

بادامچیان در ادامه در خصوص شرایط احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری گفت: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود و سوگند بخورد که قانون اساسی را پاسداری می‌کند باید به قانون و نهادهای قانونی و اختیاراتی که قانون اساسی به آن‌ها داده احترام بگذارد.

وی ادامه داد: التزام به قانون اساسی یک اصل سرنوشت‌ساز است. کسانی که با اختیارات قانونی و اعمال قانون در این نهاد مخالفت می‌کنند در واقع با جمهوریت و اسلامیت نظام مسئله دارند و نمی‌توان به بهانه آزادی و مشارکت مردم، افرادی که با قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و ارکان و اصول نظام جمهوری اسلامی مخالفت کرده‌اند برای ریاست جمهوری نامزد کرد و انتظار داشت که آن‌ها تایید شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی برای اصلاح طلبان که این گونه افراد را در فهرست نامزدهای خود نام برده اند اظهار تاسف کرد.

بادامچیان گفت: انتخابات ۱۴۰۰ هم در شوراهای اسلامی شهر و روستا و هم در انتخاب رئیس جمهور نقش سرنوشت‌ساز دارد و با شناخت کافی ملت از بی عرضگی و ناکارآمدی جریان اصلاح طلبی و شعار دهندگان بی عمل، تلاش برخی برای دو قطبی سازی‌های انحرافی به جایی نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: برای ملت کارآمدی و ناکارآمدی در انتخابات آینده مسئله اصلی است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =