عبداللهی: مردم فکر می‌کنند بین تیم‌ها تفاوت وجود دارد

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید مردم فکر می‌کنند بین تیم‌ها تفاوت وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: هنوز خستگی بازیکنان باقی مانده است. بازیکنان تلاش خود را کردند و اگر نتیجه نگرفتند، مقداری به خاطر غرور و خستگی‌شان شد. بازیکنان ما در این بازی می‌توانستند چند گل بزنند اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد تا بازی را ببازیم. از الان هم خود را برای داربی آماده می‌کنیم.

او در خصوص اشتباهات داوری در این بازی گفت: چند اشتباه در بازی برابر ذوب‌آهن وجود داشت. موقعی که ما داشتیم تعویض می‌کردیم، اشتباهی پیش آمد. البته آن داور هم جوان بود و سنش به 40 سال هم نمی‌رسید. ناظر بازی هم اعلام کرد که ما این مسائل را انعکاس خواهیم داد. ما 3 دقیقه قبل از آن اسامی را برای تعویض رد کرده بودیم اما کار انجام نشد و بازیکن دوم ما تعویض نشد و این به ضرر ما بود. به نظر من در خصوص مربی ذوب‌آهن و حاشیه‌هایی که پیش آمد، باید مربی ذوب‌آهن اخراج می‌شد. این تیکه‌های کوچک باعث می‌شود که این اتفاقات بیفتد.

عبداللهی در خصوص حاشیه‌ها و احکامی که قرار است در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان رخ داد، افزود: به ما گفته‌اند در اصفهان درگیری‌هایی پیش آمده است چون در بازی‌های ما هم چنین اتفاقاتی رخ داد و ما را تنبیه کردند و ما منتظر هستیم چه تصمیمی گرفته می‌شود. همین مسائل باعث می‌شود که مردم فکر کنند تفاوت بین تیم‌ها وجود دارد و تیم‌ها این گمان را ببرند که به یک تیم خاصی ارفاق قائل می‌شود. من اسم نمی‌برم اما کسانی که در جریان بازی هستند، می فهمند که چه مسائلی وجود دارد. امیدوارم این مسائل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    10 9
    بازيكنان شما تو فرودگاه هوادارانتون رو كتك زدند، هنوز هيچ حكمي براش صادر نشده
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      7 5
      هوادار رو باید زد چشمهایش رو مشت باید زد در دوردستها پرسپولیس قهرمان است
  • سورنا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    13 12
    دنبال این هستن بازیکنهای پرسپولیس محروم بشن که شاید بتونن حداقل یک امتیاز بگیرن! برو تیم خودت رو تقوبت کن عموجان!
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    11 11
    کتک کاری اهواز،آبادان،فرودگاه مهرآباد ،فرودگاه دوحه نتیجه چی شد؟شلوار باب اسفنجی محرومیت داره با کتک کاری بازیکنان شما؟
  • صدرا IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    9 10
    چقدر زور میزنید پرسپولیس تضعیف بشه بلکه شما دیده بشید؟؟زشته به خدا. پرسپولیس با برانکو ته جدول بود بعد به خاطر تفاضل قهرمانی رو از دست داد تشویق شد اما. بازیکنش تو لیگ قهرمانان داره میدرخشه کلی از بازیکناش رو از قصد فرستادن بره شمارو کلی بهتون امتیاز دادن کلی بازیکن گرفتید سه تا تیم با هم متحد شدید دیدید بازم نمیشه.این تیم با پنجره بسته و آدام همتی تو فینال بازی کرده.
  • سیامک IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    13 9
    راست میگه، چون بعد از چند ماه هنوز حکمی برای کتک کاری بازیکنهای استقلال تو فرودگاه ندادند،،
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    11 7
    حمایت عدم ثبت فسخ میلیچ یا بازی عقب افتاده برگزار نکردن حمایت با پای روی دروازه بان حریف رفتنه بدون هیچ اخراجی این چند نمونه برای ماه های اخیر بیشتر هم هست
  • مسعود IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    9 13
    فکر نمی کنند مطمعن هستند ، اگر فقط سپاهان و استقلال صحت میکردند می گفتیم به خاطر رقابت هست ، تراکتور، فولاد ، نساجی و.......همه بر این عقیده هستند، البته دوره وزارت تمومه ...........
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      6 8
      خب پس چرا میایید بازی میکنید؟ از قبل میگید مشخص شده دلیل دست و پا زدنتون چیه پس؟ تو زمین دروازه خالی تو اوت میزنید بیرون زمین سرپرست مدیر عامل مربی همه حرف میزنند برای چی وقتی نتیجه مشخص شده؟!
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 3
    آقای عبداللهی سنی ازت گذشته ار خودت مایه بذار منتظر سقوط دیگری نباش