قاضی‌زاده: رسیدگی به پرونده ویلموتس مطالبه جدی مجلس از قوه قضاییه است

نماینده مجلس در خصوص پرونده ویلموتس گفت: این مطالبه جدی مجلس از قوه قضاییه است. این یک مطالبه عمومی است و نباید در پناه نام فوتبال این آسیب ها را نادیده بگیریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان قاضی زاده هاشمی دیشب در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر در خصوص وضعیت قرار داد مارک ویلموتس اظهار داشت: در مرحله دوم این موضوع، تتمه قرارداد ویلموتس برای فوتبال ما آمد که محکوم شدیم و بعد از آن به دادگاه عالی ورزش اعتراض کردیم. همانموقع پیش بینی کردم که حکم دستیارهای او نیز برای ما خواهد آمد. آنها پاداش ها و پول بازی های قبلی را مطالبه کردند. این در حالی است که به اضافه مبلغ حکم، باید جریمه تاخیر آن نیز پرداخت شود.

وی افزود: اگر کل این مبالغ را حساب کنیم و در دادگاه عالی ورزش هم موفق نشویم، باید حدود ۱۰ میلیون یورو جریمه بپردازیم. این اتفاق به دلیل عدم پیش بینی مدیران فوتبالی، نبود تیم حقوقی خوب در عرصه بین المللی و همچنین عدم نظارت بر این موضوع بود.

وی ادامه داد: این یک قرارداد زیانبار و ترکمنچای گونه برای فوتبال ما بود و زیان آن تا ۱۰ سال دیگر هم ادامه خواهد داشت. جالب است بدانید که مطالبه پیگیری این قرار داد در سال ۹۹ جزو ۱۰ پرونده موجود بود که مردم خواستار مشخص شدن مقصران این پرونده بودند.

نماینده مجلس ادامه داد: این مطالبه جدی مجلس از قوه قضاییه است. ما باید تا انتها منتظر رای دادگاه عالی ورزش و دادگاه های خودمان باشیم. این یک مطالبه عمومی است و نباید در پناه نام فوتبال این آسیب ها را نادیده بگیریم. 

قاضی زاده هاشمی در مورد ساختمان های فدراسیون فوتبال که به نام شستا شده است، اظهار داشت: ساختمان ها در کل به نام فدراسیون بود، به جز ساختمان  پرسپولیس حوالی چیذر که در حال فک پلمپ است. این ساختمان ها به نام شستا خورده است. یک ساختمان ۶ دنگ و دیگری سه دنگ به نام شستا خورده است. 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =