حمله شبانه افشین پیروانی به سپاهانی‌ها پس از جنجال در اصفهان

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فاجعه سرباز احمدی بود که دیگر چشمش نمی بیند. فاجعه پارسال بود که تیم سپاهان در رختکن ماند و به بازی نیامد. فاجعه مدیری بود که امشب ترسید و روی خط برنامه نیامد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی شب گذشته در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: ما مخلص شهدای شهر اصفهان هم هستیم اما هواداران سپاهانی حرف محرم نویدکیا را گوش ندادند و حاشیه ایجاد کردند.

وی ادامه داد: رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان، شما اولین نفری بودید که به سمت داور رفتید و دعوا را شروع کردید. پرواز ما با تاخیر آمد و برخی هواداران باعث شدند تا ما دیر برسیم. مطرح کردن این موضوع از سوی باشگاه سپاهان فرار رو به جلو است. 

وی افزود: ما ۴۰ دقیقه با تاخیر آمدیم و دلیل آن ترافیکی بود که هواداران سپاهان درست کردند. ما یک بازی بسیار خوب با تیم پولدار سپاهان برگزار کردیم اما نمی توانیم حواشی آن را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: وقتی روی نیمکت نشسته بودیم، یک خبرنگار با موبایل نزدیک ما شد و ما اعتراض کردیم و او گفت من دارم کارم را انجام می دهم. وحید امیری بازیکن بسیار آرامی است. اینکه یک نفر کاور خبرنگاری تنش می کند و هر حرفی می زند درست نیست. 

پیروانی در مورد موضوع تعویق دو روزه بازی با سپاهان تصریح کرد: مگر ما دوست داشتیم به قرنطینه برویم. ما می خواستیم این بازی را انجام دهیم. خیلی از تیم ها امسال علیه ما شدند. چهار سال قهرمان شدیم اما هیچ کار حاشیه ای ایجاد نکردیم. 

وی افزود: ما چه ترسی از تیم سپاهان داریم؟ اگر ترسی بود پارسال اتفاق افتاد که همه دیدند. شما الان تیم خوبی دارید و باید با هم رقابت خوبی داشته باشیم. 

وی عنوان کرد: خبرنگاری که حاشیه ایجاد کرد، مستند ساز سپاهان بوده که تیم ما را عصبی کرد. شخصی که با خبرنگار برخورد کرد هیچ سمتی در تیم ما ندارد و اصلا با ما نیامده است. خبرنگار اصفهانی چرا دوربین را به سمت دهان بازیکن می برد؟ 

مدیر تیم پرسپولیس در مورد نامه خود به سازمان لیگ مبنی بر تامین امنیت در اصفهان گفت: ما هر شهری می رویم نامه محرمانه به لیگ می زنیم و به دنبال امنیت خود هستیم چرا که هواداران زیادی داریم.  

او بیان داشت: ما اگر جام گرفتیم به لطف خدا و زحمت اعضای آن بوده اما ما تیمی نبودیم که تقدیر الکی از دیگران کنیم و در روز بازی در رختکن بمانیم. بله، نویدکیا را همه قبول دارند اما او گفته که من در درگیری ها حضور نداشتم اما همه عکس ها او را در وسط دعوا نشان می دهد.

پیروانی افزود: بحث دیگر موضوع نیمکت بود. سیامک نعمتی به شدت مصدوم شده بود و مربی ما به او گفت که اگر نمی توانی بازی کنی، بلند نشو. آقای نویدکیا این فاجعه نیست. فاجعه سرباز احمدی بود که دیگر چشمش نمی بیند. فاجعه پارسال بود که تیم سپاهان در رختکن ماند و به بازی نیامد. فاجعه مدیری بود که امشب ترسید و روی خط برنامه نیامد. او یکی از مقصران قرارداد ویلموتس بود. این آدم ها یک فدراسیون ورشکسته تحویل دادند. 

وی در پایان گفت: ما نباید با ۴۰ میلیون هوادار با مسوول سپاهان کری بخوانیم و او بگوید ما جام های زیادی داریم. اگر ما می خواستیم وقت تلف کنیم سه تعویض داشتیم. شما شانس آوردید و بازی را مساوی کردید. ما اگر کمی از شانس شما را داشتیم، بازی را با نتیجه خوبی می بردیم. 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 40
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    این موضوع رو همه میدونند و قابل کتمان نیست وقتی پرسپولیس با سپاهان بازی داره همیشه این اصفهانیها هستند که حاشیه درست می کنند سالهای گذشته رو مرور کنید می بینید که این مسئله اظهر من الشمسه . خدا با پرسپولیسه و خیلیا چشم دیدن قهرمانیهای پیاپی اونو نداره اما به کوری چشم بدخواهان و توکل به خدا و همت و غیرت بچه ها امسال هم پرسپولیس قهرمانه .
    • 3epehr IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      منطق لنگی وار
    • پیام آبی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      من بیشتر نگران داوری دربی هستم. ۹۶ درصد اشتباهات عمدی و سهوی و مصلحتی و دور‌بودن داور از صحنه و ندیدن آن و ... توی بازی های پیروزی به ضرر حریف بوده.
    • محمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      کلا اگه هماهنگ شده ما قهرمان بشیم چرا پس شرکت میکنید تو بازیها؟ تیم سوم نگون بخت هم حرف نزنه بحث الان بین تیم بالای جدوله . . . بعد تا بوده همینه تماشاگرهای خوزستانی به تحریک آبیها همیشه دعوا مینداختن و با سنگ و کلوخ میزدن این ور هم همیشه خدا سپاهان این همه آدم هم اذیت شدن از کور شدن چشم تا شکستن و چاقو زدن تمومش کنید بابا یکی میبره یکی میبازه تموم میشه میره بچه بازی درنیارید
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      اشتباه نکن حاشیه رو پرسپولیس قبل از رفتن شروع میکنه!! اینکه میگن میخواهیم آب معدنی با خودمون بریم!! اینکه میگن امنیت جانی نداریم! اینها خودش باعث تحریک هوادار میشه. حمایت از هیچ هواداری نمیکنم. میخوام بگم ریشه شروع تنش کجاست!! شما میخواهی آب ببری؟ خوب ببر!! چرا اعلام میکنی؟ هر چند در مورد داستان آبهای آلوده اصل ماجرا رو باید از پزشک پرسپولیس و مواد نیروزای مشکل دارش پرسید!! چرا شخصی عصبی مزاج و هتاک مثل پیروانی باید سرپرست باشه؟ دیشب دیدید که پیروانی و میثاقی یه برنامه راه انداخته بودند و به همه چیز میخندیدند!! آقای میثاقی!! برخورد شیمیایی یعنی چی؟ تو مثلا مجری هستی؟ اسم اون نفر کنار پیروانی رو گفتی. چرا سمتش تو باشگاه رو نگفتی؟ چرا وقتی پیروانی گفت به کسی ربطی نداره که اون فرد مثلا ناشناس در رختکن ما بوده ازش نپرسیدی پس چرا میگی او را نمی شناسم؟؟؟ آقای پیروانی! سرباز احمدی به دست باشگاه سپاهان کور نشد!! اما بابتش سه ماه بازیهای تیم سپاهان رو در شهرستانهای دیگر برگزار کردند. چطور به خودت اجازه میدی مثل یه آدم بی سواد مسایل رو به هم گره بزنی؟
    • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      قهرمانی تا ابد مال شما. تیم شما رسوا شده برای تمام غیر پرسپولیسی ها. ما دیگه در جدول کاری به رتبه شما نداریم. جدول لیگ را بدون شما نگاه می کنیم و لذت می بریم. شما تا ابد با تمام حکومت و عوام قهرمان خواهید بود.
    • US ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      بی نام، مگر چاره ای هم دارید؟ قهرمانی ما پرسپولیسه و شما هم سالهاست موندید با پیروزی پیروزی و بابا مسعود گفتن . کار دیگه ای که از دستتون بر نمیاد،خوش باشید با خاطرات جام امجدیه ۵۰ سال پیش.
  • قاسم IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    چقدر بی شخصیته این افشین پیروانی. این همه حمایت در چند سال اخیر از تیم شما شده اینا حساب نیست؟؟؟
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      چند نفر نیاز بود که خود پیروانی و سیدجلال رو آروم کنن.
    • GB ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      65 22
      يه سوال از استقلالي جماعت: ٥قهرمانى ليگ داخلى به كنار ٢فينال آسيا تو ٣سال اخير رو چه بهونه اى براش داريد عزيزان دل؟؟؟ تا رو تيم خودتون كار نكنيد و تو زمين ٩٠ دقيقه با تعصب فوتبال بازى نكنيد از جام خبرى نيست
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      22 20
      بی شخصیت سپاهانیا هستن با میزبانی شون..
  • بیطرف IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    سپاهان یک آدم‌نداشت بتوونه جواب پیروانی رو بده باشگاهی به این بزرگی یک‌آدم رسانه ای درست حسابی نداشت. که پیروانی رو بنشوند سر جاش.
    • پوکر جعلی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      با افتخار من یک لنگی م
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      37 67
      آقای فتاحی نه تونست جواب پیروانی رو بده و نه جواب میثاقی رو!! میثاقی عمدا عکس ماساژور سپاهان رو به عنوان نفر اصلی دعوا نشون میداد. یه عکس که هیچ چیزی رو ثابت نمیکرد. فتاحی باید از میثاقی درخواست فیلم میکرد. باید میگفت از میان اینهمه فیلم اگه میتونی یه فیلم از این شخص نشون بده!! جالب اینکه اتفاقا در ادامه فیلمی از همین ماساژور پخش شد که واقعا هم هیچ نقشی در دعوا نداشت و اتفاقا همه را به آرامش دعوت میکرد!! آقای فتاحی باید همانجا می آمد روی خط و به میثاقی میگفت این همان شخصی است که شما بر علیه اش جو سازی میکنی. متاسفانه میثاقی با مسخره کردن فتاحی روی اعصابش میرفت. کلام اول را هم با فتاحی شروع کرد که در پایان پس از قطع کردن تماس فتاحی، پیروانی هر حرفی دلش خواست بگه و کسی هم نباشه جوابش رو بده!!
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    درود بر افشین پیروانی
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      24 15
      البته افشین قطبی
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    از کوزه همان تراود که در اوست اینان شده اند مدیر وسرپرست با تبختر و قلدری به همه می تازد آقایان پرسپولیسی اصولا شماها از ازل تاریخ قدیس و معصوم و فرشته بوده ایدو خواهید بود اصولا همه دنیا بدندو شماها قدیس و فرشته
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      95 23
      باخت به ذوب آهن خیلی بهتون فشار آورده و از اینکه سپاهان نتونسته پرسپولیس رو شکست بده تا سوز باخت به ذوب آهن رو کم کنه بیشتر دارید می سوزید
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      13 61
      یاد گرفته ایدهمه چیز را رنگی ببینیدمن آبی هستم و نه زرد و نه قرمز این که نوشتم به خاطر لحن بد تندی های همیشگی و لمپنیسم شایع در ادبیات ایشان است خواه پند گیرید خواه ملال ذوب آهن هم خوب کرد استقلال را برد
  • سید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    دم افشین خان گرم. گل گفت
  • ایرانی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقای پیروانی چی شده که از عالم و ادم طلبکارید، گناهی ندارید 5 ساله ازتون حمایت شده و میشه، در حق همه تیم ها به خاطر شما اجحاف میشه همه ارگان ها دست به سینتونن.. ......ولی دیگه سال آخره..به امید بازگشت فوتبال پاک ...
  • آسو IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقای پیروانی، اینم اضافه کن فاجعه یعنی ۱۰ نفر نمی تونست کاپیتان و بزرگتر تیمت رو آروم کنه آخر بازی ...
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      78 26
      عه نه بابا نکنه تو اونجا بودی ؟ لازم نیست استق لالیا در مورد سرورشون حرف بزنند موضوع در مورد تیمهای بالای جدوله شما برو باخت به ذوب آهن رو تحلیل کن
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    26 19
    نگفتی سروش رفیعی بعده بازی چیکار میکرد توی رختکن شما؟!!! آیا این کار بازیکن سپاهان و عدم اعتراض شما حرفه ایه؟!!
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      نکته تاریک بازی که زیر سایه درگیری ها گم شد همینه. سروش موقعی که ترابی رو از پشت زد که بازیکن پرسپولیس اصلا نمیتونست خطری ایجاد کنه و یه ضربه ایستگاهی تقدیم پیروزی کرد. بلافاصله هم بعده پایان بازی رفته رختکن پیروزی
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      19 35
      کار سروش رفیعی غیر حرفه ای بوده و هواداری سپاهان همچنان خواستار برخورد باشگاه با این بازیکن‌هستن
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      اتفاقا سروش باید بخاطر اون خطا اخراج میشد. ترابی رو از پشت زد و ممکن بود جفت پاهاش بشکنه. اونوقت ما پرسپولیسی ها سروش رو تا آخر عمر نمی بخشیدیم
  • استقلال کبیر IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    همین که کادر فنی تون به بازیکنا میگه بخوابن زمین تا کادر پزشکی بیاد، مشخصه که از همون اول واس مساوی اومده بودین. ۱ امتیاز رو گرفتین پس خوشحال باشین
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      این بحث بین تیم های اول و دوم‌ ایران هست. تو چی میگی کیسه کش
    • یاس IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      8 4
      نه خدا وکیلی تو تعداد حمله های پرسپولیس رو شمردی نیمه اول؟ شما برو به فکر تیم سوم شدن باش ببین میتونی سهمیه بگیری!
  • آریانا FR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    فاجعه یعنی این تیم هر شهری بره جنجال میشه حالا فرقی نمیکنه شمال ، جنوب ، شرق و یا غرب ایران. پس به جای پیدا کردن دشمن خیالی تیم خودتونو اصلاح کنین زودتر به نتیجه میرسین
    • ناشناس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      تو به من بگو تو کدوم شهر به جز اصفهان تا حالا جنجال شده
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    واس نتیجه گیری منصفانه کافیه مصاحبه منطقی و در کلام آرامش مدیر سپاهان رو با این مصاحبه مقایسه کنین...
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقای پیروانی همین که رسیدگی به حواشی این بازی رو به هفته بعدموکول کردن که امتیازای کامل دربی رو هم به حسابتون واریز کنن خدا رو شاکر باشین
  • مجید IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    کلا سپاهانی ها دنبال جنجال درست کردن هستند این چند سال هم اصفهان چنبره زد رو فدراسیون کاشکی یک مقدار روی مسایل فرهنگی و جوانمردی کار میکردند باشگاههای اصفهان
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    47 34
    آقای پیروانی عزیز. تا حالا وحبد امیری رو اینقدر عصبی و غیر قابل کنترل ندیده بودیم. حضور یک روانشناس کنار تیم ضروری هست تا دیگه شاهد این جور صحنه ها نباشیم
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    فدات پسر شیرازی انقدر مدیری که وقتی حرف میزنی کسی نمیتونه جلوت سر بلند کنه . زنده باشی و پایدار
  • علی رضــا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    14 17
    این متن بیشتر شبیه یک کُری خوانی بچه گانه هست تا مصاحبه یک مدیر!!
  • سیدضیاء IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    13 2
    باسلام. آقای جعفرسمیعی مدیرعامل محترم پرسپولیس ، بایدیک فکری برای سرپرستی تیم پرسپولیس بکند.با وجوداین سرپرست که ازاین شاخه به آن شاخه میپرد نمیتواندفضای مناسبی درتیم پرسپولیس ایجادنماید.
  • GB ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 80
    طرفداران تیم پرسپولیس واقعا چطور حضور افشین پیروانی را تحمل می کنند؟ سالیان سال محمود خردبین همین کار را بدون سر و صدا و من منم زدن انجام می داد٬ آب هم از آب تکان نمی خورد. ایشان متفاوتند یا توهم متفاوت بودن دارند؟