پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت عید سعید فطر

جعفرآهنگران،مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش به مناسبت عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش  متن پیام به این شرح است:

بسم الله النور

ماه عبادت و بندگی و بهار معنویت با قدم های میمون و مبارک فطر،عید تهذیب نفس به پایان می رسد. با امید به اینکه فرصت یک ماهه رمضان و لحظات ناب استجابت ما را در مسیرقرب الهی ثابت قدم تر کرده باشد فرارسیدن این عید فرخنده و تعمیق پیوند با حضرت دوست را محضر تمامی هموطنان تبریک و تهنیت عرض می کنم .

اگرچه امسال به دلیل رعایت شرایط بهداشتی و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا ، از برخی رسوم پسندیده نظیر گستردن سفره های افطاری در مراکز تجاری و مساجد کیش جهت ترویج سنت های حسنه اسلامی در ماه مبارک رمضان و راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس بی نصیب بودیم ، اما امیدوارم در سایه الطاف پروردگار این بحران جهانی به طور کامل برطرف شده و به زودی برگزاری آیین ها و مراسم پرفیض معنوی در جزیره کیش با قوت و حضور حداکثری ساکنان مومن و متعهد این جزیره میسر شود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان و تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر، از خداوند منان می خواهم در عید رحمت و بخشایش یاریمان کند تا با همدلی در راستای تحکیم پیوندهای وحدت و مودت و پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام در جامعه گام برداریم وشاهد برقراری صلح و عدالت در جهان باشیم .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =