ساخت المان خبرنگار در دستور کار شهرداری یزد قرار دارد

شهردار یزد با اشاره به جایگاه والای خبرنگاران در جامعه گفت: شهرداری یزد علاوه بر نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام خبرنگار ساخت یک المان شهری با موضوع رسانه را در دستور کار قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ جمال‌الدین عزیزی در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد به نقش والای این نهاد صنفی و خبرنگاران اشاره کرد و افزود: لازم است تا از اصحاب رسانه و فعالان حوزه خبر به بهترین شکل ممکن تجلیل شود.

وی نامگذاری یکی از خیابان‌ها یا میادین شهر یزد را از برنامه‌های اصلی شهرداری در سال جاری برشمرد و گفت: علاوه بر این اقدام که با همکاری شورای اسلامی شهر انجام خواهد شد، نصب یک المان با موضوع رسانه نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار یزد با تاکید بر اینکه مکان فعلی خانه مطبوعات استان به هیچ عنوان در شأن اصحاب رسانه نیست، یادآور شد: لازم است تا با همکاری دستگاه‌های مختلف نسبت به فراهم کردن مکانی مجهز اقدام شود.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره به جایگاه و نقش مهم و موثر خبرنگاران در جامعه اعتقاد کامل داشته و در جهت حل مشکلات و پیگیری مطالبات اصحاب رسانه یزد تلاش خواهد کرد.

 مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با قدردانی از حمایت و همراهی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مخصوصا رسانه‌ای، بر ضرورت ساخت المان خبرنگار و نامگذاری یک میدان یا خیابان به نام خبرنگاران استان تاکید کرد.

همچنین فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات استان یزد از همراهی‌ها و حمایت‌های مسوولان و شهرداری و شورای اسلامی شهر با فعالیت‌های این مجموعه قدردانی کرد و رسیدگی و پیگیری مطالبات اعضای خانه مطبوعات یزد را خواستار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =