نیروهای مقاومت شهرک‌های صهیونیستی را موشک باران کردند

ایرنا نوشت: گردان های «القسام» اعلام کردند که در پاسخ به تجاوز اشغالگران ۱۳۷ موشک را در عرض ۵ دقیقه به سمت شهرک های صهیونیست نشین شلیک کردند.

 اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین نام این حمله را که در پاسخ به تجاوزات اسرائیل علیه مسجد الاقصی و بیت المقدس انجام داد، «سیف القدس» نامید.

گروه های مقاومت اعلام کردند که آنها شهرک های صهیونیستی را با دهها موشک هدف قرار دادند  در حالی که ارتش اشغالگر تعداد این موشک ها را کمتر از رقم واقعی آن اعلام کرد.

به دنبال این حمله رسانه های صهیونیستی تصاویری از تخریب گسترده خانه ها و اتومبیل ها در شهر عسقلان در ۲۰ کیلومتری نوار غزه منتشر کردند.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی «سرایا القدس»  شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی بر ادامه نبرد  تاکید کرد و شهادت  را به عنوان فداکاری و وفاداری به قدس و مسجد الاقصی برشمرد.

وی در بیانیه ای که توسط «سرایا القدس» منتشر شد، گفت: ما تا زمانی که حمله در قدس، غزه، کرانه باختری و مناطق اشغالی انجام شود  متوقف نخواهیم شد زیرا فلسطین از نظر مرزهای جغرافیایی کاملا به ما تعلق دارد.

ابوحمزه تأکید کرد که پاسخ سرایا القدس به هدف قرار دادن غیرنظامیان  ترور رزمندگان مقاومت توسط رژیم صهیونیستی  پاسخی تندی خواهد داشت و نیروی اشغالگر باید همیشه منتظر حملات ما باشد.

وی افزود: ما مبارزان شجاعی را در میدان داریم و تا پیروزی یا شهادت در راه قدس به عهد و پیمان خود وفاداریم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =