ایجاد سامانه جامع فعالیت های اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش

جعفرآهنگران بر مکانیزه کردن فعالیت ها درمعاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تسریع فرایند پاسخگویی تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : درمراسمی جعفر آهنگران مدیرعامل و رییس هیات مدیره این سازمان با اعطای حکمی معراج نادری فصیح را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان معرفی واز زحمات داریوش سلیمی تقدیرکرد.

جعفرآهنگران در این مراسم با اشاره به اینکه بیشترین حجم مراجعات مردمی و درخواست ها به فعالیت های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان مرتبط است اظهارداشت: سازمان منطقه آزاد کیش در استفاده ازاتوماسیون اداری درکشور پیشرو بوده و اینک نیز مکانیزه کردن فعالیت ها در بخش اقتصادی یکی ازمهمترین برنامه هایی است که باید به سرعت اجرایی شود.

وی ایجاد سامانه جامع فعالیت های اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش را یک مطالبه مردمی دانست و تسریع فرایند پاسخگویی ، کاهش مراجعات مردمی، شفاف سازی فعالیت ها و تحقق طرح سازمان شیشه ای، و همچنین افزایش قدرت نظارتی درجهت سنجش عملکرد را مهم ترین مزایای مکانیزه کردن کامل فعالیت ها در بخش اقتصادی سازمان عنوان کرد.

وی با اشاره به توانمندی و آشنایی سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با ظرفیت های جزیره کیش ابراز امیدواری کرد تعیین تکلیف پرونده های معوق  و اتمام طرح های نیمه

با سرعت و دقت زیاد درمعاونت اقتصادی و سرمایه گذاری پیگیری شده و به  سرانجام برسد.

داریوش سلیمی معاون پیشین اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان نیز با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به درخواست های فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ، مهم ترین اصل مد نظر وی بوده است گفت: تنها درصدکمی از درخواست های مردمی خارج از چارچوب قانونی است و بخش زیادی از تقاضای مراجعان را می توان در چارچوب قانون با سرعت پاسخ گفت که این امر مهم ترین مطالبه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است.

معراج نادری فصیح نیز با بیان اینکه سهولت درفرایندها و شفافیت، سرلوحه فعالیت های این معاونت خواهد بود اظهار داشت : با کمک همکاران پر تلاش معاونت اقتصادی در جهت مشتری مداری، قانون مداری و تحقق شعار کیش برای همه حرکت خواهیم کرد.

سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش تاکیدکرد: با سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات ، کوتاه کردن فرایندها و دقت نظر درتمامی بخش ها، برای کمک به تولید ، پشتیبانی و  حمایت از فعالیت های اقتصادی و مانع زدایی ها تلاش خواهیم کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =