نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آبادان در سال جاری برگزار شد

نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آبادان در سال جاری عصر امروز در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، در این جلسه که به ریاست بتول سعیدی زاده سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، سید محمد مولوی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات مربوطه و ۱۲ شرکت تولیدی برگزار شد، هر یک از شرکت ها مسائل و مشکلات خود را در زمینه های تسهیلات بانکی، دستورالعمل های محیطی زیستی، آب، گاز، برق و غیره مطرح کردند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در این نشست بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد رفع موانع تولید شهرستان تاکید کرد.

بتول سعیدی زاده، اظهار کرد: اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بایستی نسبت به اجرای سریع باقی مانده‌ی مصوبات سال گذشته و اقدام در زمینه ی مصوبات امسال اهتمام بورزند.

وی با بیان اینکه فرماندار به صورت مستمر پیگیر مشکلات و موانع تولید در نشست های استانی است، افزود: بر همین اساس در شورای برنامه‌ریزی استان که چندی پیش در آبادان برگزار شد، استاندار خوزستان  بر پیگیری مستمر و رفع موانع تولید شرکت های صنعتی و کارگاه ها و کارخانه های تولیدی تاکید داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه این نشست، بر اساس نیازهای مطرح شده از سوی شرکت‌ها، موارد لازم مصوب و پیگیری جدی برای اقدام در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرار گرفت. گفتنی است در ماه‌های اخیر با پیگیریهای انجام شده، ۹ واحد تولیدی و صنعتی از ۱۸ واحد راکد در شهرستان آبادان، احیاء و به چرخه ی تولید بازگشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =