اصلا و به هیچ وجه کاندیدای ریاست جمهوری نمی شوم

ایلنا نوشت: رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار داشت: ما در ستاد اجرایی فرمان امام اجازه این را که احدی از دستاوردهای ستاد برای رسیدن به مسئولیت یا تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس استفاده کند را نمی دهیم.

محمد مخبر درباره گفته‌ها مبنی بر احتمال کاندیداتوری وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اصلا و به هیچ وجه قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم.

وی تاکید کرد: با فرض اینکه بنده قصد شرکت در انتخابات را دارم عده‌ای به اندازه کافی کارشکنی کردند.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: ما در ستاد اجرایی فرمان امام اجازه این را که احدی از دستاوردهای ستاد برای رسیدن به مسئولیت یا تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس  استفاده کند را نمی دهیم.

وی ادامه داد: همه من را می‌شناسند و با روحیاتم آشنا هستند به همین دلیل توقع و درخواستی از این جنس نمی‌توانند داشته باشند.

مخبر در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی از تولیدکنندگان واکسن کرونا مخالف واردات آن هستند، گفت: معنا ندارد که مردم بمیرند و منتظر بمانند که تولید داخل وارد بازار شود. به هیچ وجه مخالف واردات نیستم.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: تمام تولیدات خود را تحویل وزارت بهداشت می‌دهیم و آنها برای زمان و چگونگی توزیع آن تصمیم می‌گیرند.

وی درباره اثرگذاری واکسن کووایران برکت بر ویروس جهش یافته هند و آفریقای جنوبی تاکید کرد: تا به امروز نمونه‌ای از این ویروس نداشتیم تا بر روی آن تست انجام دهیم اما این نوع و واریانت از واکسن که از ویروس کشته شده است بیشترین اثرگذاری و کمترین عوارض را دارد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =