دیدار با خانواده شهدا، انرژی مضاعفی برای مسوولان جهت خدمت بهتر به مردم است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسوولان شهرستانی و سازمانی به مناسبت تبریک عید سعید فطر، با خانواده شهدای شیعه و سنی شهر قشم دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم : علی درویش پور  بیان داشت:  شهدا بر گردن ما دین دارند و وظیفه ما حضور دائمی در کنار خانواده های شهدا و رفع نیازهای ایشان است، بی شک ما هرچه داریم از برکت وجود پر خیر این بزرگواران است.

وی یکی از دلایل عزت و کسب عنوان شهادت سردار سلیمانی را،  انس و الفت ایشان با فرزندان شهدا دانست و افزود: دیدار مسوولان با خانواده شهدا باعث ایجاد انرژی مضاعف برای خدمت بهتر به مردم در مسوولان می شود.

درویش پور تاکید کرد: امنیت ما مدیون شهدایی است که برای حفاظت از مرزهای کشور جان خود را جهت پاسداشت از کیان و موجودیت این آب و خاک در طَبَق اخلاص گذاشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: همه ما مسوولان به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، جهت خدمت شایسته به مردم سرزمین خود، نیازمند دعای خیر خانواده های محترم شهدا هستیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شیعه و شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهرستان نیز با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر، سخنانی در خصوص مقام شامخ و ارزش رشادت های شهدا ایراد کردند.

علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم نیز وجود شهدا و خانواده های آن ها را، جزو افتخارات جزیره قشم دانست.

در این جلسه دیدار، نرگس بحرینی، رییس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم با اشاره به لزوم بازسازی گلزار شهدای شهر قشم، از همراهی سازمان منطقه آزاد قدردانی کرد.

دیدار علی درویش پور و خانواده شهدای قشم

گفتنی است، سردار شهید غلامشاه ذاکری قشمی، یکی از شهدای شیعی جزیره قشم است که در سن 26 سالگی، در سال 1365 و در حال دفاع از شهر خرمشهر به فیض عظیم شهادت نایل شد.

سرباز شهید عماد کهوری، در سال 1386 در حال مبارزه با اشرار و دفاع از مرزهای کشور در شهر زاهدان، منطقه شورو، در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =