عسقلان، بئر السبع و اشدود زیر آتش موشک‌های مقاومت

ایسنا نوشت: گروه‌های فلسطینی شب گذشته حملات شدیدی به مناطقی در شهرک‌های یهودی نشین عسقلان، اشدود و بئر السبع داشته و خسارت‌های بسیاری را به منطقه صنعتی در اشدود وارد کردند.

به نقل از فلسطین الیوم، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروه‌های فلسطینی از ساعت هفت عصر روز گذشته تا هفت صبح امروز (شنبه) حدود ۲۰۰ موشک از نوار غزه به داخل اسرائیل شلیک کردند.

وی مدعی شد که گنبد آهنین بیش از ۱۰۰ موشک را رهگیری کرد.

در فایل ویدئویی که ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد، آتش سوزی شدیدی در منطقه صنعتی در اشدود نشان داده می‌شود که در پی حملات موشکی گروه‌های فلسطینی به وقوع پیوست. گزارش‌هایی درمورد تلفات در پی این حمله منتشر نشد.

آژیرهای خطر در بئر السبع و مکان‌های مسکونی نزدیک به نوار غزه در صبح امروز و بعد از حدود دو ساعت از برقراری آرامش پس از شبی از حملات موشکی شدید به صدا درآمد.

طبق گفته منابع رسمی اسرائیلی، در پی تشدید تنش‌های اخیر، هشت صهیونیست نظامی کشته شدند که یکی از آنها سربازی بود که در مرزهای غزه گشت زنی می‌کرد و شش غیرنظامی اسرائیلی  نیز کشته شدند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۲۰۰۰ موشک از نوار غزه به سمت اسرائیل از آغاز تشدید تنش‌های اخیر شلیک شده است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =