خشم صهیونیست‌ها از توئیت عباس عراقچی:بهتر است به دیدن پرچم عادت کنید!

ایسنا نوشت: یک مقام وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقاد عباس عراقچی از وجود پرچم های این رژیم بر فراز ساختمان های وین نوشت: دردآور راکت هایی است که به سوی اسرائیل شلیک می شود.

 اَلون اوشپیز مدیرکل وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی به توئیت عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه کشورمان که این روزها برای مذاکره بر سر چگونگی احیای برجام در وین، پایتخت اتریش به سر می برد، واکنش نشان داد.

اوشپیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: شوکه کننده و دردآور دو هزار راکتی است که توسط گروه مورد حمایت ایران به سوی جوامع اسرائیلی شلیک شده است.

وی در ادامه برافراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی بر فراز ساختمان ها در وین را به عنوان ''کسی که ارزش هایی مشترک با اتریش دارد''، امری طبیعی توصیف کرد و گفت: بهتر است به دیدن پرچم عادت کنید.

>>> بیشتر بخوانید:
واکنش عراقچی به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در وین

عباس عراقچی جمعه شب در صفحه توییتر خود نوشت: وین مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دفتر سازمان ملل متحد می‌باشد، و اتریش تاکنون میزبان خوبی برای مذاکرات بوده است. مشاهده پرچم رژیم اشغالگری که در همین چند روز ده‌ها غیرنظامی از جمله کودکان بسیاری را وحشیانه کشتار نموده است، بر فراز ساختمان‌های دولتی در وین، بهت آور و دردناک است. ما در کنار فلسطین ایستاده‌ایم.

310 310
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =