در جلسه رهبران مقاومت چه گذشت؟؛معادله جدیدی در راه است

ایرنا نوشت: معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر پیوند ارکان محور مقاومت در منطقه تاکید کرد که معادله جدیدی در فلسطین در حال تبلور و شکل گیری است و همه ملت های منطقه و جهان حامی و دوستدار مقاومت و در صف واحدی برای پاسداری از فلسطین هستند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، هیاتی از حزب الله لبنان به ریاست شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله و عضویت حاج «محمود القماطی» و حاج «حسن حب الله» از اعضای دفتر سیاسی حزب الله با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

این هیات همچنین با «اسامه حمدان»، «علی برکه» و «احمد عبدالهادی» مسئولان ارشد جنبش حماس در لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات عرصه فلسطین گفت وگو کرد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که این دیدارها بنا به فرمایش سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله انجام شد تا تایید کند که ما با آنها (فلسطینیان) هستیم و با مقاومت و ملت سرافراز و شجاع فلسطین - که با موضعگیری شرافتمندانه خود در مقابل دشمن اسرائیلی ایستاده اند- همراهیم.

وی افزود: ما می دانیم که در مرحله ایجاد معادله جدیدی در داخل فلسطین هستیم. این معادله وحدت اراضی فلسطینی و وحدت و یکپارچگی حرکت و جنبش ملت فلسطین را تأیید می کند و بیت المقدس و اراضی اشغالی سال ۴۸، کرانه باختری رود اردن و نوار غزه را به صورت یکسان و در تعامل همزمان جانفشانی و موشک با هم پیوند می دهد تا اینکه دشمن "اسرائیلی" بفهمد که مردم فلسطین اشغال هیچ بخشی از این سرزمین را نمی پذیرند و قدس از مقدس ترین مقدساتی است که همه فلسطینی ها از آن حمایت می کنند و آماده فداکاری برای آن هستند.

شیخ نعیم قاسم: معادله جدیدی در فلسطین درحال شکل گیری است

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد که همه ملت های منطقه و جهان حامیان و دوستداران مقاومت و کسانی هستند که در یک سنگر واحد به تمرکز قطب نمای حرکت به سمت فلسطین اعتقاد راسخ دارند.

به گفته شیخ نعیم قاسم، آنچه در قدس اتفاق می افتد، تجلی بخش تمام عیار جنبش ملت فلسطین است که برخلاف همه اقدامات برای عادی سازی روابط به سرکردگی دشمن اسرائیلی و آمریکا است و مراسم دفن عادی سازی روابط با خون و جانفشانی شهدای فلسطینی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: امروز به شرمساری رژیم های مستبد در منطقه ما نگاه کنید که قادر به حرف زدن نیستند و در حالی که می بینیم ملت های این کشورها قیام می کنند و به حرکت در می آیند و فریاد قدس و فلسطین سر می دهند، آنها نمی توانند هیچ موضعی بگیرند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: حزب الله همیشه همراه و حامی مقاومت فلسطین، جهاد ملت فلسطین و آزادسازی قدس است.

وی افزود: ما پشتیبان و یاور آنها در همه جهت هستیم و همیشه وظایف خود را انجام خواهیم داد؛ آنچه که مردم فلسطین و رهبران زنده آنها انجام می دهند، مورد حمایت و پشتیبانی است و مقاومت راه حل است و راه حل دیگری نیست.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: هر چقدر که نیروهای مختلف تلاش کنند، ما نه به آمریکا و نه قدرتهای بزرگ و نه کسانی که از سازش صحبت می کنند، دل نمی بندیم و تکیه نمی کنیم؛ ما به جوانان زنده فلسطینی اعم از زن و مرد دل می بندیم و به آنها تکیه می کنیم که با پویایی و حرارت و قدرت عمل می کنند. هرکس که امروز می گوید از فلسطین حمایت می کند، باید با مقاومت باشد. کسی که با مقاومت نباشد - حتی اگر سخنان پرطمطراق سر دهد- با فلسطین همراه نیست، زیرا فلسطین نیازمند جهاد و شهادت و جانفشانی است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =