محموله «مواد» در آزادگان توقیف شد/جاسازی تریاک در بار خرما

فارس نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند سه نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۳ نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط اعضای باند ۳ نفره سوداگران مرگ در پوشش محموله خرما با استفاده از یک دستگاه کامیونت با خبر شدند.

وی گفت: تردد متهمان تحت کنترل ماموران عملیات ویژه قرار گرفته و مأموران موفق شدند خودروی متهمان را در بزرگراه آزادگان شناسایی و متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این رابطه هر ۳ متهم دستگیر و خودرو توقیف شد، اعلام کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ۱۶۳ کیلو و ۷۵۰گرم تریاک که در بین بار خرما جاساز شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به تلاش و هوشمندی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، خاطرنشان کرد: تامین امنیت و مبارزه با مخلان نظم عمومی از وظایف ذاتی پلیس بوده و مشارکت شهروندان در اطلاع رسانی به موقع و معرفی نقاط آلوده می تواند نقش موثری در پاک سازی و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر داشته باشد.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =