۲ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
تل‌آویو بار دیگر موشک‌باران شد

ایرنا نوشت: « تل آویو » مرکز رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) مورد هدف دهها فروند موشک نیروهای مقاومت فلسطینی از غزه قرار گرفت.

به گزارش شبکه «روسیا الیوم» و خبرگزاری «آناتولی» ترکیه، نیروهای مقاومت فلسطینی امروز با دهها فروند موشک مناطقی از تل آویو مرکز سرزمینهای اشغالی را مورد حمله قرار دادند.  

نیروهای مقاومت فلسطینی از جمله «گردان‌های عزالدین قسام» شاخه نظامی «جبنش حماس» اعلام کردند که این حملات در پاسخ به حملات ددمنشانه و قتل عام زنان و کودکان اردوگاه «الشاطی» (ساحلی) غزه است که بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. 

گردان‌های شهید عزالدین القسام از بمباران منطقه غصب شده «مودیعین» در غرب «رام الله» نیز خبر داد و اعلام کرد که این هدیه‌ای به روح شهدای کرانه باختری اشغال شده و انتقام خون آن‌ها است.  

شاخه نظامی حماس افزود: ما در حال حمله موشکی به «اشدود» با دهها فروند موشک در پاسخ به قتل عام زنان و کودکان و مادران سالخورده اردوگاه الشاطی توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی هستیم.  

شبکه روسیا الیوم گزارش داد که مسئولان رژیم صهیونیستی در تل آویو آژیرهای خطر را به صدا درآوردند و ارتش این رژیم از ساکنان این شهر خواستند که به پناهگاه‌ها بروند و تا اطلاع ثانوی در آن‌جا بمانند. 

خبرنگار این شبکه گزارش داد که موشک‌های شلیک شده از نوار غزه در محیط فرودگاه «بن گورین» فرود آمده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی از سه شنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد، به شهادت رسانده‌ است .

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز به تلفانی جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به پاسخگویی به این رژیم کرده و صدهها موشک به سرزمینهای اشغالی شلیک کرده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    چجوریه اسرائیل همه رو قتل عام میکنه ولی حزب الله هرچی موشک میفرسته تا الان 3 نفر اسرائیلی کشته شدن؟؟؟ یه جای کار میلنگه!