کاربران خبرآنلاین قیمت واقعی دلار را اعلام کردند

بسیاری از کاربران خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که قیمت دلار تا چه میزان در بازار کاهش خواهد یافت می‌ گویند در صورت توافق در وین ، نرخ دلار به حدود ۱۸ هزار تومان خواهد رسید.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کاربران در پاسخ به این سئوال که به نظر شما این کاهش قیمت در بازارهای مهم پایدار است و پیشنهادتان برای انتفاع اقتصاد از این ریزش ها چیست ؟ نظرات مختلفی داشتند. قیمت ارز هر چند این روزها با افزایش روبرو شده است اما کاربران اقتصاد می گویند توافق وین زمینه را برای کاهش نرخ دلار مهیا می کند . البته برخی از کاربران حتی معتقدند قیمت دلار باید در صورت لغو تحریم ها به حدود چهار هزار تومان برسد. این در حالی است که برخی دیگر از کاربران به افزایش حجم نقدینگی اشاره کرده و معتقدند با توجه به این مولفه قیمت ارز در صورت لغو تحریم در محدوده ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان قرار خواهد گرفت.

کاربری به نام محمد اما بدبین تر است. وی گفته است: این حرف غیر کارشناسی است و امکان ندارد دلار به کمتر از ۲۲ تومن برسد.  

کاربر دیگری گفته است: «هر طور میخواد بشه بشه ولی دیگه ثابت بمونه، حداقل تا چند سال تغییر نکنه که ما تکلیف خودمون رو بدونیم. »

برخی دیگر از کاربران نیز تاکید دارند با هفت میلیارد دلاری که میخواد آزاد شه قیمتها بیشتر از این میاد پایین. قیمت واقعی دلار در حال حاضر ۱۰ هزار تومنه که با توافق هسته ای پایین ترم میاد. البته کاربرانی دیگر نیز معتقدند عدم عضویت ایران در اف ای تی اف مانع از ریزش بیشتر قیمت‌ها می شود چرا که این وضعیت مانع از ورود پول حاصل از صادرات نفت به ایران می شود.

یکی از کارران به استناد انتخابات پیش رو پیش بینی کرده است: به‌نظر میاد که برای چند سالی روی کانال ۱۵ الی ۲۰ تومن نوسان کند. نظر وی با همراهی جمعی دیگر از کاربران روبرو شده است.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =