۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲

در جلسه تودیع محصولی، هیچ یک از اعضای دولت به جز شیخ الاسلامی حضور نداشتند.

صادق محصولی، جای خود را امروز به شیخ الاسلامی داد و بی سر و صدا از وزارت رفاه رفت. وزیر سابق رفاه و تامین اجتماعی که عملکرد او در زمان تصدی این وزارت و همینطور وزارت کشور انتقاداتی را برانگیخته بود، امروز سه شنبه در مراسمی غیر رسمی، از ساختمان میدان ونک تودیع شد تا علیرضا شیخ الاسلامی با حکم سرپرستی به جای او بنشیند.

برخی منابع در این مراسم که خبرنگاران در آن راه نداشتند، از حضور احتمالی تعدادی از مقامات دولتی خبر دادند که گفته می شود برای دلجویی از محصولی که با یکی از اعضای کابینه اختلاف پیدا کرده بود، به وزارت رفاه رفته بودند. با این حال، تحقیقات خبرآنلاین نشان می دهد در جلسه معارفه شیخ الاسلامی، هیچ یک از مقامات کشوری حضور نداشتند و تنها روسای سازمانها و نهادهای تابعه وزارت رفاه و معاونان محصولی حضور داشتند. این مراسم پیش از ظهر امروز به پایان رسید.

گفته می شود از زمان تصمیم محمود احمدی نژاد برای ادغام وزارت رفاه در وزارت کار، محصولی، چندان به دفتر خود مراجعه نمی کرده و این باعث بر زمین ماندن کارها شده بود. برخی از کارکنان وزارت رفاه می گویند صادق محصولی پس از این، تمایلی برای حضور در محل کار سابق خود نداشت.

از مقصد شغلی آینده محصولی خبری در دست نیست. گفته شده است که او برای انتخابات مجلس نهم آماده می شود. هرچند تاکنون تایید و تکدیبی برای این شایعه وجود نداشته است.

47/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    0 0
    محصولي جان: به جمع بيكاران خوش اومدي!