۵ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
واکنش‌ گسترده به تبلیغ عجیب لیلا حاتمی

روزنامه خراسان نوشت: لیلا حاتمی تازه ‌ترین چهره‌ای است که تجربه جدیدی در عرصه تبلیغات داشته و در تیزر مربوط به یک نشان تجاری لوازم خانگی که در فضای مجازی منتشر شده، بازی کرده است. پس از انتشار این تبلیغ طولی نکشید که کاربران فضای مجازی، به کیفیت تبلیغ و حضور لیلا حاتمی در دنیای تبلیغات، واکنش نشان دادند و با آن شوخی کردند.

لیلا حاتمی در این تیزر که مربوط به تبلیغ یک یخچال است، سنت‌ شکنی می‌کند و با شوق از نیروهای خدماتی می‌خواهد که یخچال را در محوطه هال و پذیرایی بگذارند، سپس با احساس رضایت سراغ یخچال می‌رود، از زیبایی آن تعریف و با آن صحبت می‌کند! یخچال هم مانند یک روبات، به صحبت‌ هایش واکنش نشان می‌دهد و با او حرف می زند. آن چه بیش از همه در واکنش‌ ها دیده می‌شود انتقاد از کیفیت تیزر و ایده آن است.

کاربری درباره این تبلیغ واکنش منفی نشان داده و نوشته است: «سناریوتون خیلی بی‌محتواست، حتی حضور لیلا حاتمی هم نمی‌تونه این ویدئوی ضعیف رو توجیه کنه! خونه با یخچال گرما می‌گیره؟!»

کاربر دیگری نوشته: «یعنی کار لیلا حاتمی به جایی رسیده که یخچال تبلیغ کنه؟»

کاربر دیگری هم با اشاره به پرحاشیه بودن تبلیغ و دست ‌به ‌دست شدن آن، ساخت این تیزر را یک ترفند تبلیغاتی هوشمندانه برای بیشتر دیده شدن تبلیغ دانسته‌ و نوشته: «شاید ایده مسخره‌ای واسه تبلیغ یخچال با استفاده از لیلا حاتمی انتخاب کرده باشن، اما خیلی از افراد این تبلیغ رو دیدن و وایرال شده.»

کاربری در انتقاد به ایده ‌های تیزر نوشته: «فقط حضور لیلا حاتمی و دیده شدنش در تبلیغات جذابه. منظور از صحبت کردن یخچال چیه، یخچال هوشمنده، صحبت کردن یخچال چه کمکی به پیشبرد ایده می‌کنه؟!»

تعدادی از کاربران هم معتقد بوده‌اند از بازیگری مانند لیلا حاتمی در این تبلیغ استفاده خوب و جذابی نشده و ظاهرا تنها حضور او در تبلیغ مهم بوده است. عده زیادی از کاربران به ایده گذاشتن یخچال خارج از آشپزخانه در این تبلیغ انتقاد و گروهی از کاربران هم با حضور لیلا حاتمی در عرصه تبلیغات مخالفت کرده‌اند و نوشته‌اند که تصور نمی‌کردند در چنین تیزرهایی بازی کند.

۵۸۵۸

کد خبر 1515443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 2
    يك عده كلا با هر كار جديدي مخالفند.
  • پویا IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    5 0
    تبلیغ یکی از ابزارهای بازاریابی حساب میشود که اگر درست و منطقی از آن استفاده نکنند بجای ارزش تبدیل به ضد ارزش می شود و باید ایده ای خلاقانه در طرح جهت جذب مخاطب وجود داشته باشد ، اگر نگاهی به تبلیغات دیگر کشورها بیاندازید متوجه بی محتوا و پوچ بودن تبلیغات داخلی می شوید ، چرا ؟ چون مانند تمام امور در آن تخصص و کارشناسی وجود ندارد .
  • ali IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    3 1
    در کل دنیا افراد مشهور در تبلیغات هم شرکت دارند وقتی مسئولین هنرمندان را ممنوع الکار و کم کار میکنند و همه چیز را سیاسی میکنند هنرمند هم حق دارد از هر راهی نان در بیاورد . مثل بعضی ها دزدی که نکرده و سرش رو بالا بگیره
  • محمدرضا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 2
    ببین وضع اقتصادی چقدر خرابه که حاتمی تن به چنین کاری داده؟!!
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    24 1
    کاش دوستان منتقد و سطحی نگر به این فکر میکردند که این بازیگر شایسته و بی حاشیه و مهم ، دارد یک کالای ایرانی و ساخت داخل رو تبلیغ میکنه و این به تمام اشکالاتش میارزه. نه سایت قمار تبلیغ میکنه نه آدامس خارجی و نه تلویزیون ساخت چین و کره. و اتفاقا از معدود جاهای خونه که اکثر آدمها تا بیکار میشن میرن سراغش یخچال خونس. و این مفهوم قشنگیه برای گرما دادن به خونه. و البته همین که اینجور باعث جلب مخاطب و دیده شدن بوده احتمالا هدف طراح تبلیغ بوده
  • نیلوفر IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    الان دلیلی که باعث شده این همه واکنش به این تبلیغ نشون داده بشه چیه؟؟؟ اینهمه تبلیغ مزخرف و چرت پخش میشه و اینکه دفعه اول هم نیس که یه بازیگر معروف تبلیغات انجام میده از نوید محمد زاده و محمد رضا گلزار گرفته تا آزاده صمدی و محسن کیایی
  • الا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    یه خبرنگار رفته از لیلا حاتمی پرسیده که راسته ۱۵میلیارد برا تبلیغ گرفتی یانه ؟لیلا هم بهش گفته به تو ربطی نداره ،خب عزیز به تو چه ربطی داره مگه بقیه میان ازت میپرسن چقد برا خبرنگاری پول میگیری به تو چه اخه