طرح‌های عمرانی استان قزوین در دوران کرونا متوقف نشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تاکنون با تدابیر اتخاذ شده هیچ طرح عمرانی در استان به دلیل شیوع کرونا یا نوسانات قیمت مصالح ساختمانی متوقف نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فرخزاد،  معاون استاندار قزوین روز یکشنبه در نشست شورای فنی استان قزوین گفت: شورای فنی از مراجع تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در بخش عمرانی و فنی استان است که نقش مهمی در روان شدن پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده و رعایت ملاحظات فنی و کارشناسی دارد.

او اظهار کرد: فعالیت شورای فنی شامل مطالعه، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری در تمامی دستگاه‌های فنی و اجرایی استانی که مشمول بنـد "ب" مـاده یک قانون برگزاری مناقصات و یا دستگاه‌های مشمول ماده ۵ قـانون مـدیریت خدمات کشوری هستند، می شود.

فرخزاد، جلوگیری از توقف پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های دولتی را مهمترین رسالت شورای فنی در شرایط کنونی دانست و افزود: همچنین یکی از وظایف مهم این شورا نظارت عالی برحسن اجرایی روند پروژه‌ها در دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌هاست.

او تاکید کرد: مسائل و مشکلات پیمانکاران طرح های عمرانی نیز باید همواره در دستور کار نشست های شورای فنی استان باشد.

فرخزاد تصریح کرد: شورای فنی استان بر پروژه‌های ملی که در سطح استان در حال اجرا است نظارت عالیه دارد و نتایج و گزارش‌های نظارتی خود را به مراجع ذیربط و سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه ‌می‌کند.

معاون استاندار قزوین یاد آور شد: شورای فنی استان قزوین از هرگونه پیشنهاد و طرح دستگاه های اجرایی در چارچوب قوانین و ضوابط برای حل مسایل و مشکلات پیمانکاران طرف قرارداد استقبال می کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =