نظرشما درباره عکس چیست/ موشک باران خانه‌های مسکونی در غزه

تل آویو و غزه از شب طی هفت روز گذشته زیر هجوم موشک های یکدیگر قرار گرفته اند.

به گزارش خبرآنلاین، در هفت روز گذشته گنبد اهنین از موشک های مقاومت به ستوه آمده و در آسمان اراضی اشغالی زد و خورد بی سابقه ای را به نمایش گذاشته اند. در این هفت روز عمده شهدای غزه از کودکان،زنان و غیرنظامیان بوده اند که داد ملت های جهان را درآورده است.از امریکا تا آسیا مردم کشورهای جهان به حمایت از مردم فلسطین به خیابان ها امده اند.

در این میان تل آویو از موشک های مقاومت غافلگیر شده چراکه این حملات از سوی حماس و شاخه نظامی آن بی سابقه بوده است و سبب شده که مردم سرزمین های اشغالی و حتی سران نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر به پناهگاه بروند. شاخه نظامی حماس تهدید کرده است که هدف اصلی تل اویو است و بعد از آن نیروگاه هسته ای دیمونا.

اسرائیل شب گذشته در یک ساعت 100 موشک به سمت غزه شلیک کرده است که در تصویر مشاهده می کنید.

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت انتهای همین خبر برای ما ارسال کنید.

عکس از محمد زنون عکاس فلسطینی

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 87
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اسراییل همیشه مردم بی دفاع سرزمین های اشغالی را با قدرت قهریه و زبان اسلحه می ترساند ولی با هنر مقاومت این معادله در حال تغییر است
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      39 96
      ان شاالله با پیروزی سید مظلومان نسخه اسراییل را هم خواهیم پیچید
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      39 17
      کسی نمیگه چرا حماس چندهزار موشک و راکت رو به مناطق مسکونی فرستاده؟! اگه پناهگاه نداشتن یا نمیرفتن یا سیستم دفاعی گنبد اهنین شون نبود چند صد کشته غیر نظامی اسرائیل میداد!
    • من من IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 10
      معادله ک لزوما تغییر نمی کنه... ولی صرفا جهت یاد اوری به افرادی ک صرفا جهت مخالفت منفی میزنن.. توی داستان فسطین.. اونی ک امکان صلح رو ایجاد نمی کنه و قبول نمی کنه اسراییله... طبق مرز سال 1967 عملا فقط بخش غزه و بخش کوچک و وست بنک ( کرانه باختری) بری فلسطینیها باقی می مونه.. اما اسراییل نصف این مناطق محدود رو هم مجددا تصاحی کرده و خونه های رو خراب کرده و شهرک های خودش رو ساخته.. دعوای اخر هم سر بیرون کردن فلسطینی ها از خونه های خودشون در اورشلیم شرقی شروع شده.. اسراییل برای صلح اولا حاضر نیست هیچ بخشی از اورشلیم برای فلسطینی ها باشه.. در حالی ک این شرهر پایتخت فلسطینی ها بوده... اسراییل برای صلح حاضر نیست مرز 1967 رو قبول کنه و همچنان به شهرک سازی هم ادامه میده... اسراییل اجازه بازگشت اواره های فلسطینی به کشور حودشون رو نمیده و قبول نمی کنه.. اسراییل اجازه تشکیل نیروی نظامی رسمی برای کشور مستقل فلسطین رو قبول نمی کنه... اسراییل اجازه تحت کنترل داشتن مرزهای شرقی و جنوبی توسط خود فلسظینی ها رو قبول نمی کنه... اسراییل اجازه دسترسی برابر به منابع ابی بین کرانه باختری و اسراییل رو قبو
    • کاربرعمومی IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      33 11
      سید مظلومان دیگه کیه...این کلمات قلمبه و ... از کجا میارید...
    • وحید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      29 10
      شما زمینی رو فروختید و بعدش میگی زمینمو پس بده ... قصه این اعراب همینه !!! زمینارو فروختن و بعدش گفتن زمینامونو پس بدید . بعدشم کشته شدن حیوانات هم خوشحالی نداره حالا چه برسه به کشتار انسانها توسط هم !!!! الان وقت مذاکره برای زندگی مسالمت آمیزه نه جنگ و موشک . موشکها از کجا میرسه ؟!!!خوبه که تا حالا زنده موندیم با این سیاست منطقه ایمون . موشک بدیم حماس و یمن تا دشمناشونو بزنن ؟!!! ما جواب این معادله سیاسی رو یکروزی با جونمون میدیم .
    • هیچ نظری ندارم NL ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 2
      چرا باید درباره موضوعی نظر بدهم که هیچ کدام از دو سمت قضیه به من و کشورم و مردمم ربطی نداره، مگر طرفین این درگیری، زمانی که شهرهای کشورم و مردمم زیر موشک های صدام میسوختن براشون اهمیتی داشت.
    • اسماعیل زاده IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      7 0
      خطاب به وحید: تاریخ نخوندی که این قدر داری جفنگ می گی. یعنی الان ایرانی ها که چند صد تا خونه و زمین توی ترکیه خریدن، می تونن مردم ترکیه رو بیرون بکنند و بکشند و برای خودشون اونجا حکومت تشکیل بدن؟ انگلیس فلسطین رو به صهیونیست ها داد و اونها مردم رو مجبور به فروش برخی از زمین های کشاورزی شون کردن، نه اینکه خونه زندگی و شهر و دیارشون رو هم فروخته باشن که حالا افراد نادان بگن که چرا فروختی که حالا بخوای پس بگیری. کل فلسطین رو با زور و کشتار از مردم گرفتن و تصاحب کردن و شما که معلوم نیست سرباز اسرائیلی فارسی بلد هستی یا منافق آلبانی نشین، میای حرف مفت میزنی.
  • حسنعلی US ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    مبارزات بیش از 70 ساله مردم فلسطین و همه جهانیانیان علیه سلطه گری نشون دادکه که زورمندان فقط زبان زور رو میفهمند و الان مردم غزه که در معرض شلیک انواع و اقسام بمب و موشکن هستن پاسخ انها فقط مقاومت هست.
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      احسنت! اسرائیل فقط زبان زور میفهمه ... به قول سردار سلامی با یک عملیات موشکی کار اسرائیل را تمام کنید ... یک تیر و چهار نشان می‌شه!
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      مردم فلسطین از لحاظ قومیتی بسیار به اردنی ها نزدیک هستند حالا ما اسرائیل رو نابود کنیم و یک کشوری شبیه به اردن بوجود بیاوریم که چه شود چه منفعتی ببریم مگر همین اردن نبود که از آمریکا خواسته بود تا به ایران حمله شود مگر همین فلسطین نیست که عکس صدام در مغازه هایش است
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    به جای حرف کمکشون کنید. فرصت مناسبی‌ست تا داد مردم مظلوم غزه را از اسرائیل بگیرید. در غیر اینصورت بیش از چهار دهه مرگ بر اسرائیل گفتن بی جهت بوده است!
  • جواد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    چهارشنبه سوری خودمونه
    • مومیایی GB ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      این اشک دیدهٔ من و خون دل شماست
  • بابک IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    28 31
    آتش بازی در جهنم
  • کامرانی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    وای چ زیباست همچین صحنه ای رو تو آتش بازی سال 2017 سیدنی دیدم
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      64 25
      یعنی کلی به مغزت فشار آوردی این ازش تراوش کرد؟؟؟ خودت و خانوادت هم زیر این حجم از موشک بودین بازم برات زیبا بود؟؟!!!
    • کامرانی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      26 11
      مگه عکس بمبارانه /؟ مگه اتش بازی نیست؟
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      23 3
      ای وای کامی تونی! خوب شد گفتی رفتی استرالیا! عکساتو بذار اینستا
    • ایرانی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 4
      چقدر با فرهنگی تو معلومه از قوم ونژاد نجیب اریایی هستی روشنفکر که مثلا با تیکه انداختن به کشته شدن یه عده اظهار فضل میکنی
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    93 30
    به نظر من فقط یک عده زن کودک بی گناه کشته میشن کلی هم بی خانمان میشن
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 16
      نظر شما کاملا چرت است چرا؟ چون همین زنان و کودکان اسرائیلی های به ظاهر مظلوم، تقویم مخصوص خودشون رو دارن که در اون روز ایرانی کشون هست. از زن تا مرد و از کودک تا بزرگ جشن میگیرن و اگه یه ایرانی گیرشون اومد میکشند. اسرائیلی ها ذاتا حیونند. یکی از مراسمات مذهبیشون اینه که یک مرغ یا خروس رو میزنن به دیوار تا گناهانشان بخشیده بشه ( دقیقا آداب این مراسم را نمیدونم. فقط یادم میاد یه همچین چیزیه ) در همون کودکی، فرزندانشان کار با اسلحه رو یاد میگیرن. که واقعا تو سن بین شش تا هشت سال بدردشون نمیخوره. بعد اصلا اینا به کنار، فکر کن یکی بیاد داخل خونه خودت و بهت زور بگه و منافعت رو بدزد، تو بیشعور چیکار می‌کنی؟؟ ها؟؟ قانون در تمام جهان این حق رو بهت میده که اگه یه دزدی وارد خونت شد و قصد آزار دادن به تو رو داشت، اگه به اخطار های تو اهمیت نداد، تو میتونی اونو بکشی؟ در ضمن از قبل به اینا اخطار داده شده بود که از کشور که خونه خود فلسطینیان است برن ولی خب...
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      46 48
      نظر شما کاملا چرت است چرا؟ چون همین زنان و کودکان اسرائیلی های به ظاهر مظلوم، تقویم مخصوص خودشون رو دارن که در اون روز ایرانی کشون هست. از زن تا مرد و از کودک تا بزرگ جشن میگیرن و اگه یه ایرانی گیرشون اومد میکشند. اسرائیلی ها ذاتا حیونند. یکی از مراسمات مذهبیشون اینه که یک مرغ یا خروس رو میزنن به دیوار تا گناهانشان بخشیده بشه ( دقیقا آداب این مراسم را نمیدونم. فقط یادم میاد یه همچین چیزیه ) در همون کودکی، فرزندانشان کار با اسلحه رو یاد میگیرن. که واقعا تو سن بین شش تا هشت سال بدردشون نمیخوره. بعد اصلا اینا به کنار، فکر کن یکی بیاد داخل خونه خودت و بهت زور بگه و منافعت رو بدزد، تو بیشعور چیکار می‌کنی؟؟ ها؟؟ قانون در تمام جهان این حق رو بهت میده که اگه یه دزدی وارد خونت شد و قصد آزار دادن به تو رو داشت، اگه به اخطار های تو اهمیت نداد، تو میتونی اونو بکشی؟ در ضمن از قبل به اینا اخطار داده شده بود که از کشور که خونه خود فلسطینیان است برن ولی خب...
    • شاکی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      10 5
      صهیونیستا الان دیگه دارن تک میوفتن و همه دنیا شاهد جنایتشونن، ولی میخام در جواب بینام 22:13 بگم که مراسم مذهبی ما هم دست کمی از اونا نداره ولی چون ما بهش عادت کردیم خودمون متوجه نمیشیم وبرامون عادی شده. (ما هم مرغ و خروس و گوسفند قربونی میکنیم قمه میزنیم ...) در مورد کسی هم که بزور وارد خونت شد هم باید بگم یه کشوری هست که نه تنها نمیتونی فرد متجاوز رو بکشی بلکه اگر هم بزنیش میتونه ازت دیه بگیره. (مظلوم تر از فلسطینیان)
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      5 0
      عقب ماندگی یعنی همین دیگه کاربر. با نام شاکی. کاش شعورت میکشید و تو عمرت دو صفحه تحقیق میکردی، که قربانی کردن و ذبح اسلامی کمترین درد را برای حیوان دارد، در ضمن گوشت گوسفند قربانی شده مصرف غذایی دارد. شما فکر کن امروز میخواهی با ده کیلو گوشت، آبگوشت درست کنی. خب بجای اینکه گوشتت رو از قصابی بگیری، میری خودت گوسفندت رو قربونی میکنید. در ضمن قمه کشی رسم اشتباهی که بین ما جا افتاده ( که افراد کمی هم اینکار را میکنند ). ولی جشن پوریسم ( اگه اشتباه نکنم) یا ایرانی کشون رو تمام افراد اون جامعه جشن میگیرن. در ضمن اونا آدم می کشند، ما برای قربونی کردن و مصرف شخصی گوسفند ( یه تیر و دونشان) بعدش خودت داری میگی یه کشوری که خودت هم اسمش رو نمی دونی. خب یک یا دو استثنا در حدود دویست کشور چیزی نیست. شما آقای بی‌فکر همین قانون رو در آمریکا مهد تمدن ( به قول بعضیا ) ببین، به شما اجازه تیراندازی میده اونم در شرایطی که شخص متجاوز فقط بی اجازه وارد خونت شده باشه حتی اگر قصد دزدی نداشته باشه در آخر شاکی نادان، درخواست ذره ای فکر دارم
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      5 1
      کاربر شاکی، خاک تو سر تو و امثال تو با این طرز تفکرات اونا مرغ و خروس رو میکوبند به دیوار، حیوان بدبخت رو تا مرز مرگ میبرن، بعدش قبل از اینکه بمیره پرتشون میکنند روی یه جای خاص تا روی هم جمع بشن و بعد روحانیون میاد مراسم مذهبی رو ادامه بده. خاک تو سر تو و امثال تو که نمی‌فهمین ذبح اسلامی برای کشتن حیوان کمترین درد رو به حیوان میرسانه. و همین گوشتش رو مردم مصرف میکنند، به جای اینکه مثل اسراییلی های ... اونا رو زجر کش کنم آخرشم دور بریزند. در آخر خاک تو سر تو که بدون خوندن یک صفحه میای نظر میدی.
    • شاکی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      جالبه دوستانی که میگن مطالعه کن تحقیق کن فقط با توهین سعی در عقده گشایی دارن و کوچکترین نظر مخالف رو حاضر به شنیدنش نیستن چون شاید نمیخان از پیله ای که به دور خودشون پیچیدن بیرون بیان. به هر حال هر کسی حق اعلام نظر داره چه با خوندن چند جلد کتاب چه آدم بیسواد. در مورد مراسمای مذهبی صرفا منظورم مقایسه نیست، میگم اینا نسبیه یعنی اگر مراسم اونا برای ما وحشیانه به نظر میرسه، بعضی مراسم ما هم برای دیگران وحشیانه به نظر میرسه
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    79 74
    سوالی ذهنم را درگیر کرده که چرا در دنیای به این بزرگی فقط اسراییل می تواند این همه جنایت کند و هیچ کسی اعتراضی عملی نمی کند این معمای بزرگ قرن است
  • سید مصطفی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    چرا در مورد چیزی سوال می پرسید که واضح است جرات انتشار کامنت های کاربران در مورد آن را ندارید؟
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 11
      كامنت هاتون رو نديد ميگم بلا استثنا چرند هست، چون از جماعتى كه خطى بودن ارا و عدم صدق در قانون بنفورد رو بعنوان دليل تقلب در ٨٨ كپى كردند، به ابر قدرتى پهلوى در منطقه و جهان باور دارند، قيمت پرايد در عراق رو ٩٠٠ دلار فرض ميكنند، فكر ميكنند ايران تو كشور هاى ديگه زياد خرج ميكنه، پشت هواپيماى ٦٥٥ هواپيماى نظامى قايم شده، ٧٥٢ تعمدا زده شده و ... چيزى به جز ابتذال و پافشارى بيمارگونه در موندن در اين ابتذال شديد انتظار نميره. براى مقابله با شما هم دو راه وجود داره، اولى بايكوت صد درصدى، دومى رو هم نگم بهتره
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      56 20
      بارها و بارها کامنت دادم حتی کامنت های خیلی خیلی ملایم رو هم حتی تایید نکردن! دقیقا همین حرف شمارو باید طلا گرفت!!! فقط میخوان کامنت های که دنبالش هستن زیر این خبر باشه که بقیه حس کنن که ملت یکپارچه هستن تو این زمینه! ولی کافیه زیر پست های اینستاگرامی مربوط این درگیری موجود رو بخونید! میبینید که چقدر چقدر کمی و کیفی کامنت ها با اینجا متفاوت هست!
    • GB ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      34 34
      اصلا اینا به عشق شهادت خودشون و اهل و عیال دنبال آتش افروزی هستند بعد ما غصه جون اونا رو بخوریم. عجیبه ها
    • غلام US ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      14 4
      منم کامنت دادم و کامل توضیح دادم که خبر آنلاین بدونه ما گوش دراز نیستیم و مردم ایران رو الکی طرفدار حماس نشون نده ولی نمیذارن نظر بدی
    • محمد IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 3
      کسی که طرفدار حماس نباشد ایرانی نیست. اسرائیل با ایران دشمنی علنی دارد و اگر حماس شکست بخورد هدف بعدی اسرائیل ما هستیم (البته که الان هم کم خباثت نمی کنه).اسرائیلی که نشون داد فرقی بین نظامی و غیر نظامی، بچه و زن و مرد و... نمیذاره بخواد بین هوادار نظام یا برانداز فرق بذاره
  • rshar IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    34 5
    ترقه و آتش بازی هم در هیچ جای دنیا این طور نشده است!
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    74 18
    کابر 15:41 حسنعلی که با فیلتر شکن شیطان بزرگ کامنت گذاشته و تبلیغ مقاومت می کنید ، شما بیرون گود هستید و میگوئید لنگش کن . اگر مرد عمل هستید خودتان در جبهه مقاومت حضور یافته و از خود مقاومت به خرج دهید نه اینکه فقط شعار بدهید . یا علی
    • حسنعلی NL ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      27 45
      دوست عزیز از دقت شما ممنونم و تذکرتان بجا بود ولی عرض می کنم من در داخلم و بیرون گود نیستم اتفاقا در داخل گود مقاومت هم بودم و الان هم با هر امکانی به تفکر مقاومت کمک می رسانم تا پیروزی حاصل شود .
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      20 25
      تاالان همین بوده.وشماوجریان تون به جزمفت خوری که هنردیگه ی نداشتین.زنده بادمقاومت.مرگ براسراییل
  • ایرانی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    65 13
    بازی اشکنک دارد سر شکستنک دارد.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 7
      درود بر تو ايرانى فهيم،اين مثال رو من دقيقا براى كشته شدگان ابان ٩٨ هم زدم كه اومدن با حكومت بازى كنند ولى سرشون بدجور شكست، اما نميدونم چرا نفهميدند. ممنونم از شما، شما همراه با آسو و كاربرى كه از قزوين پيام ميذاره از فهميده ترين كاربران اين سايت هستيد و به هم ميهنى با چنين انسان هاى متفكر و انديشمندى افتخار ميكنم
    • AT ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      ۱۹:۱۵ معلومه خون جلوی چشمانت رو گرفته که در مورد هموطنت این حرف رو می زنی. روزی که خدا نتیجۀ این حرفت رو بهت نشون بده یاد این کامنتت بیفت
  • غلام US ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    11 2
    کسی که داره همینطوری بدون هدف گیری دقیق موشک میزنه حماسه همینطوری فله ای موشک پرت میکنه بدون اینکه اهمیت بده به کی قرار بخوره اسرائیل به صورت دقیق ساختمون های خاص رو مورد هدف قرار میده و قبلش هم به ساکنین اون ساختمون ها زنگ میزنه حتی تو فیلم ها خود فلسطینی ها دارن میگن بامون تماس گرفتن گفتن که ساختمون رو خالی کنید هدفش هم تخریب محل ورود به تونل های حماسه
    • اسماعیل زاده IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      سرباز اسرائیلی فارسی بلد، خجالت بکش، اینقد جفنگ نگو. صهیونیست غاصب، نصفه شب، به برج های مسکونی حمله میکنه و این همه زن و بچه کشته شده، بعد با چه رویی مایی و این حرف های چفنگ رو می نویسی
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 9
    الان باز افراد بدبخت و مفلوك پناهنده در غرب كه بدنبال عازادى و در نتيجه تبليغات و ناتوانى صد درصدى ذهنى به اونجا پناهنده شدند و با ظرفشويى و توالت شورى و زندگى در لونه هاى ١٥ مترى در حال زندگى ترمال هستند ميان و مثل دستگاه ضبط صوت و پخش صدا، ميگند چرا حماس بين مردم پنهان هست و پول هاى ما هست كه اونجا ميره و ما بدبختيم و از اين اباطيل
  • لیلا IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    42 45
    اللهم عجل لولیک الفرج انشاالله که به زودی پرچم فتح به دست امام زمان مون برسه صلوات
  • مجید از تهران IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    19 2
    چرا از اون قسمتش نمیگی که 2000 تا راکت وموشک ما تو هوا ترکید وما هنوز هم درگیر واکسن خریدنیم
  • DE ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    24 2
    اگر حماس به عمد تونل زیر زمینی در میان خانه های مسکونی حفر نکند و اگر دفاتر و قرارگاهها و سلاحهای خود را برای پوشش ، درمیان خانه های عادی جاسازی نکند ، دشمن خانه های مسکونی را نمی زند . بهرحال اینها پول رفاه من و شماست که پودر می شود ...
    • US ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 10
      واقعا آدم این نظرات رو می خونه به انسان بودن بعضی از هم وطنانش باید شک کنه. انسانم آرزوست.
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      باشه میگیم مقرهاش رو بیاره توی بیابون و به دور از مردم و بالا ساختموناشم بنویسه مقر حماس که اسراییل بیاد از رو هوا تپ بزنه روش. نمیدونم واقعا تو مغز شما جماعت منوتو بین برعنداز عشق پهلوی چی هست، حتی اگه سرگین هم بود به این اندازه ابله نمیشدید
    • US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      آقای یا خانم عزیز. قبل از تکرار حرفهایی که در موردشون اطلاع ندارید یه مقداری تفکر کنید. غزه در کنترل حماس هست پس برای رفت و آمد در داخل غزه نیاز به تونل نداره. اگر منظورتون تونل از غزه به اسراییله که سر دیگه تونل تو اسراییله. پس اسراییل می تونه سر تونل رو از سمت خودش ببنده و منفجر کنه. یک باز شد فکر بکنید که شاید اون تونل ها سرپناه مردم در زمان حملات هوایی باشه! چه شد که ما ایرانیها از حیوان هم پست تر شدیم.
  • نادر IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    44 15
    برای داشتن سلاح نیاز به پول هست،اسراییل که از امریکا کمک میلیاردی میگیره وانواع واقسام صادرات داره از جمله سلاح وسوال این هست که حماس ویا دولت فلسطین از کجا پول میاره تا خرج سلاح کنه وچرا پول را خرج سلاح میکنه تا زن وبچه بمیرن برای هیچ چیز یا همه چیز
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      25 1
      چو دانی و پرسی سوالت خطاست
  • علی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 8
    چرا کنارساختمان بلند غزه یک رمپر (شیب )ایجادنمایند که اسرائیلی های غاسب از پایه ساختمان هارا نتوانند ویران کنند
  • علی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 3
    ایجاد رمپ (شیب با ارتفاع) کنار ساختمان های بلند مردم مظلوم غزه برای جلوگیری از پرتاب کنار ساختمان واز ریشه ویران کردن ولنگاری از شهادت مردم غزه
  • امیر شهبازی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    10 21
    سال 2008 ، 1300 نفر کشته غزه و 13 نفر اسرائیل الان این امار شده یک به ده ان شا الله 19 سال اینده هم نمی بینند
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    23 10
    تمام این شرارتها از گور روچیلدهای شیطان صفت بلند میشود که دو جنگ جهانی را راه انداختند و فقط در جنگ دوم 60 میلیون انسان بیگناه در اروپا کشته شدند. و بعد برای تطهیر خودشان در 1948 سرزمین فلسطین را به یهودیان بی جا بخشیدند.
  • عدالت خواه IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    38 23
    خدا لعنت کنه صهیونیست های کثیف رو
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 9
    مرگ براسرائیل غاصب/تف برشرف عرب بی غیرت
    • AT ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 0
      لات کوچه خلوت بودن و شعار دادن هنر نیست. پاشو برو اونجا بجنگ اگه راست میگی
  • امیر IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    57 3
    تقابل پولهای مالیات دهندگان آمریکا و دلارهای آزاده شده نفت ایران در جریان توافق وین
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    25 1
    از رنگ کردن صورت بچه ها و تصویرگرفتنشون چرا چیزی نمیگید۱
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    5 4
    مرگ بر اسرائیل. مرگ بر صهیونیسم. خداوند حق ملت مظلوم فلسطین رااز این غاصبان بگیرد ان شاء الله
  • US ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    7 3
    امروز تو اخبار می خوندم که در تبریز برای کشته شدن سگ های ولگرد مردم جلوی شهرداری امدن و شهرداری قول داده که بررسی کنه، بعد اینجا ملت از خود اسراییلی ها دو آتشته تر میگن جنگه و کشته شدن کودک موردی نداره. چه انسانهایی ما هستیم. شمایی که برای سگ ولگرد بنر" به کدامین گناه" رو مینویسی در مورد کشته شدن بچه های بی دفاع ساکتی! دفاع از بی دفاع و کسی که نمی تونه از خودش دفاع کنه ربطی به دلگیری شما از دولت نداره. چرا متوجه نیستین، اسراییل اگه بخواد می تونه آدم بی گناه رو نکشه ولی موشکهای حماس قابلیت هدایت دقیق رو نداره.
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    4 3
    خدا لعنتشون کنه
  • ناشناس IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 4
    خدا لعنتشون کنه انشاالله که ظهور نزدیک باشه و نجات پیدا کنند از دست این اشغالگران
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 7
    امروزه واقعا انسانیت رنگ باخته
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 0
    حماقت محض نظر من در مورد این عکس!
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    6 0
    در اين چند روز همه جاي دنيا تظاهرات ضد اسراييلي برپا شد غير از ايران! از خود پرسيده ايد چرا ؟!!!
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    3 2
    اسرائیل بنظرمیرسه برای این شکل گرفته (دردل خاورمیانه وگرنه خود آلمان که میگن به اینها ستم کرده باید تاوان میداده) که استکباربتوانه بدونه اینکه بدنام بشه ازطریق صهیونیست کارهاش روپیش ببره وهمچنین پادگانی باشه تروریستی که جلوگیری کنه ازشکل گیری اتحاد بین کشورهای منطقه (مثلاً اتحادیه خاورمیانه!) همچنین آزمایشگاهی باشه که بتوانه کارهای خارج ازعرف جهانی انجام بده! ( شاید همین بیماری کاراینها باشه و...) کلاً نمایندگی اصلی شیطان! مثلاً کل رسانه های مطرح جهان دست یکی ازاینهاست (مرداک) اتاق فکرشیطنت (فراماسونریهای خفن). پایگاهی برای نابودی خانواده .و... درحقیقت جهان غرب (سیستم سرمایه داری) در70/80 سال پیش به این نتیجه رسیده که چنین وزنه ای ( اسرائیل) باید باشه برای پیش بردکارهای بلند مدت خودش
  • یاس IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    6 3
    این جا همونجایی نیست که از خداشونه شهید شن تا زودتر برن پیش خدا؟ همونجایی نیست که سالها نون سفره مردم ایران داره میره برشون خرج شه که صلح نکنن و مقاومت کنن! اونها خودشون انتخاب کردن که اینجوری زندگی کنن! وگرنه همه نیروهای مستشار ایران رو از کشورشون پرت میکردن بیرون و نمیزدن زیر میز مذاکره صلح! این جنگ هم هیچ پایانی نداره! پایان این جنگ فقط تشکیل دو کشور مستقل اسرائیل و فلسطسینه!
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    7 1
    كشتن مردم بيگناه يهودي و مسلمان از جانب دوطرف محكوم است
  • مهدی DE ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 7
    فلسطینیان فقط و فقط سلاحشان مقاومت‌ شده است هیج جامعه ای و سازمانی به آنها کمک نمی کند فقط فقط شعار و حرف زده می‌شود
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    9 2
    نظرم اینه که این جنگ تمام نشدنی باعث فقیرتر شدن مردم کشورم میشه
  • عزیراله US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    3 3
    به نطر من دیگه کاری که شده فلسطین دوتکه بشه برای اعراب و یهودی ۱۸
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    5 3
    آقای آی کیو 22/11 اونی که ایرانی و شیعه رو میکشه داعش و تفکرات داعشیه . محض اطلاع بهتون بگم اسرائیل خیابونی به نام کوروش داره ولی فلسطین خیابونی به نام صدام حسین. این چرندیاتی که گفتی مشخص میکنه کی بیشعوره و کی با شعور
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    7 1
    چرا زمان ترامپ از این خبرا نبود؟باز این دموکرات های زالو صفت اومدن خاورمیانه رو به آتش بکشن
  • غلامعلی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    3 4
    اسرییل ننگت باد .
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    6 1
    نخود جنگ هزار ساله نشیم
  • یاور مظلوم باشید IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 3
    صهیونیست های متجاوز و اشغالگر در سرزمین فلسطینی ها پناه گاه دارند ولی فلسطینی ها در سرزمین خودشان بی پناه مانده اند و با بمباران وحشیانه صهیونیست ها، کشته می شوند. ان شا الله که موشک های حماس، چنان بلایی سر صهیونیست ها بیاورد که کوله بارشان را جمع کنند و به کشورهای خودشان برگردند، البته اگر راهشون دادند.
  • پویان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    3 4
    یعنی منظورت اینه که اشکالی نداره که امریکا به صهیونیست ها کمک بکنه ولی اگه ایران و بقیه کشورهای اسلامی به مسلمانان فلسطینی کمک بکنند اشکال داره؟ یعنی واقعا شرم باد بر انسانیت شما، مسلمان که نیستی ولی حداقل آزاده باش.
  • پویان IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 4
    آدمی را آدمیت لازم است که متاسفانه امثال شما ازش بی بهره هستند.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 2
    اسراییل ها یک تفکر خطرناک دارند و ان این است که ما از دیگران برتریم البته این تفکر را اغلب مردم دنیا دارند ولی اسراییلی ها معتقدند برای اهداف ما همه مردم دیگر هم کشته شوند اهمیتی ندارد
  • دوست وحید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 2
    در جواب وحید عزیز و البته خیلی از دوستان که این موضوع فروش زمین رو مطرح میکنن، بله بخشی از زمین ها رو فروختن اما بعضا به زور و تهدید مجبور به فروش شدن نه به میل خود، ثانیا زمین رو فروختن نه حاکمیت کشور رو! مثل اینکه یک نفر بیاد تمام زمین های یک روستا رو در اطراف تهران بخره بعد ادعا کنه اینجا یک کشور جدید به اسم x است و در دل ایران عزیز یک کشور جدید با حاکمیت جدید درست کنه با زبان جدید، آیین جدید و فرهنگ جدید و سازمان ملل هم به رسمیت بشناستش، تصورش هم برای ما کمی سخته! این همون بخش ماجراست که باعث مبارزه شده...
  • GB ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    تفکر مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگو و ستمگر بسیار ارزشمند است اما تفکر نابودی اسرائیل با نه میلیون نفر جمعیت هم مثل تفکر اسرائیل نژاد پرستانه است. باید راهی پیدا کرد که مردم بی گناه در هر دو سمت ازبین نروند.
  • هم میهنی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    مرگ بر انسانیت .بیچاره برمردم فرقی ندارد مسلمان یا یهودی وغیرو که زندگیشان بازیچه دست سیاستمداران است .دراین بین همه کشورها مقصر هستند هرکشوری به یک نوع که دامن میزنند به این جنگ .
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    خب فلسطینی ها هم با هزینه ایران یک گنبد آهنین علیه موشک های اسرائیل درست کنند.
  • سعید IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 2
    باسلام خطاب به دوستی که میگه فلسطین ها زمی هاشونو فروختند ... اولا مگه کشور هم به فروش میره -- اگه مغرض و دشمنی به این مظلومین نداری و عشق اسراعیل و آمریکایی های قاتل شمارو به وحد و نمیاره !!! مطالعه تون رو کامل کنید... که به چه حقه اینانگلیس خبیث اول با کشتار و به تصویب رساندن قانون در سازمان ملل به اسم اسرائیل های خون آشام اهدا کردن تل حافظ منافع شون باشه .. در اگه به غیرت ملی تون برمی خوره نقشه ایی برای ایران عزیز هم دارن ... اطفا جشن پوریم اسرائیلی هارو تحقیق کن تا اگه غیرت ایرانی دارید . برق از سر خواب آلودجناب عالی .... بعد متوجه میشید سردار دلها چه خدمتی به ما کرده اگه قدرشو ندونیم همون بلای فلسطین سرما میاد ... با آرزوی موفقیت و بیداری ...