۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
آلمان برای حل بحران غزه پیشنهاد مذاکره داد

فارس نوشت:وزیر امور خارجه آلمان ضمن تکرار حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی، بازگشت طرف های درگیر به میز مذاکره بر سر راهکار دو دولتی را خواستار شد.

به نوشته پایگاه خبری «اردو پوینت»، ماس با تکرار ادعای محق بودن رژیم صهیونیستی در دفاع از خود گفت:‌ «به‌عنوان گام بعدی، باید به خشونت‌ها خاتمه داده شود و طرف‌های درگیر به مذاکره جهت اعتمادسازی بازگردند تا راه‌حلی پیرامون هم‌زیستی دو دولتی پیدا کنند».

 روز سه‌شنبه قرار است بروکسل میزبان نشست کشورهای عضو اتحادیه اروپا با محور بحث درباره افزایش تنش‌ها بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی باشد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین، امروز (یکشنبه) اعلام کرد شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به ۱۷۴ شهید از جمله ۴۷ کودک و ۲۹ زن و ۱۲۰۰ مجروح افزایش یافته است.

در این میان، مقاومت فلسطینی نیز که از ظهر دیروز (شنبه) موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل آویو آغاز کرده، شب گذشته نیز به موشک‌باران مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد.

 بنا بر این گزارش، گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و  این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی نابلس و نتانیا رسید.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    یعنی فلسطین حق دفاع از خودش رو نداره؟ احمق های صهیونیست با آواره کردن مردم منطقه شیخ جراح و حمله به اعراب این جنگ را آغاز کردند. روایت را تحریف نکن
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    آنهائیکه هیزم بیار این جنگ هستند بیشتر از اسرائیل به مردم فلسطین خیانت می کنند. همه باید کمک کنند تا مذاکره صورت گیرد