شما نظر بدهید/ اختلاف شدید تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال نشانه چیست؟

این روزها درگیری بین تیم‌ها در لیگ برتر به اوج خودش رسیده است. شما کاربران خبرآنلاین نظر خودتان را برایمان بنویسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند دوره ای است که رقابت های لیگ برتر حاشیه های خاصی را تجربه می کند.درگیری ها،فحاشی ها،اهانت ها و تهمت ها در لیگ برتر بیستم به بالترین حد خودش رسیده است.
تیم ها درگیری های زیادی با هم دارند و شکایت و بیانیه نویسی هم تقریبا کار هر روز لیگ برتری ها شده است.نظر شما درباره حواشی ناتمام رقابت های لیگ برتر چیست؟

شما کاربران خبرآنلاین می توانید نظرات خودتان را به صورت کامنت برای ما بنویسید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    خبرآنلاینی ها، سایت خود شما یکی از محرک ترین خبرگزاری هاست در شعله ور کردن این اختلاف ها. اخبار و تیترهایی می زنید که ۹۰ درصد ان به سود یک تیم خاص است. حمایت شما از تیم سرخ به قدری مشهود است که روان سایر طرفداران را بهم میریزد.
    • مهربان توسی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      55 0
      اول عدم خصوصی سازی واقعی همه تیم ها خصوصا آبی و قرمز دوم مافیا و رانت فراوان و غیرشفاف در ورزش و از جمله فوتبال و عدم مدیریت مدیران کاربلد مثل مهندس صفایی فراهانی و...
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      حمایت همه جانبه از تیم سوگولی حکومت
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      دوست من از هزار سال پیش خبرورزشی و خبرآنلاین استقلالی بوده.
    • GB ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      حسادت زیاد و نداشتن چشم برای دیدن موفقیت دیگران اگه حمایته زیاد دور نمیرم ! بازیکن رفتن و برگشت این یکیش . بازیهای مشکوک تیمهای صنعتی جلوی یه تیم دیگه . . . و خیلی چیزهای دیگه اگه اینها حمایت نیست پس چیه؟ یه نمونه منصفانه بیارید حمایت اینطوری شده باشه...
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1- عدم برخورد کمیته انضبای با تیم خاص 2- ناداوری 3- نبود VAR
    • سودا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      دقیقا همون اتفاقی که واس پیروزی افتاده در این سال های اخیر
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      اگه قرار بود با خاطیان برخورد کنن الان هواداری تیم پیروزی جلوی فدراسیون و مجلس شعار حیا کن رها کن سر میدادن
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    122 2
    تا زمانی که هزینه های بیشتر باشگاه ها از بیت المال تامین می شوند و مدیران و عوامل آنها توسط دولت مشخص می شوند وضعیت همین است
  • آبی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    همه تیمها فقط با یک تیم سوگولی مشکل دارند که از طریق وزارت خانه های مختلف و سایتها و ورزنامه ها حمایت می شود تیم پیروزی
    • پرسپولیسی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      برانکو که از پرسپولیس رفت وزیر و فدراسیون اصلا کاری نکردن،بعد استراماچونی که رفت همه بسیج شدن که برن دنبالش،در ضمن نکنه ما بودیم که دو تا بازیکن از سری آ آوردیم،تا زمانی که این توهمات باشه(هم برای پرسپولیس هم برای بقیه تیم ها)وضعیت درست نمیشه.
    • سهیل IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      دلیلش سوگلی وزارت (تیم پیروزی) است که همه تیم ها را به جان همدیگه انداخته ، به قول یکی از مدافعان با تجربه : ابر و باد و مه و خورشید همه در کارند تا تو جامی بیاوری.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      اره پرسپولیس سوگولیه، فقط نمیدونم چرا وریا چگوارا با این کیفیت نازل 14 میلیارد پول از بیت المال میگیره و زبونشم درازه. داوری ها هم یادمون نرفته، دیاباته خطا میکرد اشتباها پنالتی روش میگرفتند. این بازی هم داور دور بود هم قاعدی فیزیک ریزی داره و تمارض هم زیاد میکنه، داور یک اشتباهی کرد و پنالتی اعلام نکرد، همونطور که توی بازی رفت به خطای بازیکن استقلال قرمز نداد. کلا داوری توی لیگ برتر ایران کیفیتش پایینه ولی تا الان گاوبندی ای اثبات نشده.
  • NL ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    71 1
    نشان از عدم وجود یک فدراسیون و سازمان لیگ مقتدر ، با برنامه ، دلسوز و متخصص ! نشان از آغاز روزهای زوال فوتبال ایران و به نابودی کشیده شدن آن توسط امثال کفاشیان و تاج و عزیزی خادم .
  • سالمی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    در همه دنیا وقتی یک تیم قهرمانی های زیاد و پشت سرهم میاره، یک جورهایی طرفداران تیم های رقیب سرخورده می شوند و آرزو دارند به هر قیمتی شده جلوی قهرمانی آن تیم گرفته شود و یک جورهایی اجماعی صورت میگیرد برای این کار و دوست دارند زمین و زمان را به هم ببافند که این کار صورت گیرد و خود را وارد یکسری توهمات و دلایل واقعا خنده دار میکنند
    • مهدی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      12 24
      بله با حق کشی و ناداوری و فساد ..فیلم هاشم موجوده
  • حمید IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    70 2
    وقتی هیچ چیز سر جاش نیست این اتفاقها طبیعیه. لیگ ما یک لیگ شتر گاو پلنگه که فقط اسم حرفه ای روشه. وقتی رییس فدراسیون فوتبالی نیست. وقتی حق پخش به عنوان اصلی ترین منبع درآمد باشگاهها وجود خارجی نداره. و از همه مهمتر وقتی آدمهای غیر حرفه ای همه کاره هستن همه با داد و بیداد میخوان کارشون رو دنبال کنن. خانه از پای بست ویران است.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    با کمال احترام به هواداران تیم پرسپولیس به نظر من تمام اتفاقات به خاطر حمایت همه جانبه فدراسیون و وزراء دولت از تیم پرسپولیس میباشد.
  • نامدار IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    48 9
    علت اصلى بى فرهنگى مربيان و بازيكنان هست كه معنى رقابت رو نميفهمند و علت ديگر مديريت ضعيف باشگاه ها هست كه فقط دنبال نتيجه بِه هر فيمتى هستند و اصل ورزش از بين رفته مثل بقيه كارها !!! در واقع هيچ كسى سر جايش نيست!!
  • محمدرضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    دلیل اصلی اسپانسری حکومتی از یک تیم.
  • مقیمی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    حسادت به قهرمانیهای سالهای اخیر پرسپولیس
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    43 5
    آقا ببینید توی بازی های آسیایی کمتر میش میاد که تیم های ایرانی رفتار مشابه بکنه،چرا چون تو آسیا سخت گیری میشه درحالی که تو ایران اصلا اینطوری نیست
  • 4070332367 AE ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    تما م اختلافات ناشی از حمایتهای بیش از اندازه وزارت و فدراسیون فوتبال از تیم پرسپولیس می باشد که بدون هیچ محدودیتی سر تمام تیمها را می برند تا تیم شون جام بگیر . به چه قیمتی آقایون حکومتی و ......
  • هوادار IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    جدا کردن پیروزی از سایر تیم ها شما ببینین یک سرِ همه ی دعواها پیروزیه . بازیکنا و مربیاش هرکاری دلشون میخواد میکنن هیچ کسی هم کاریشون نداره
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      تو اگه فوتبال سرت میشد، اسم تیم را یاد میگرفتی!
  • Ahmad IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    33 11
    گزارشگرها گزارششون یا سمت آبی هستن یا قرمز،مجری ها هم همینطور،اخبار و حواشی همش در مورد این دو تیمه،داوری عمدتا به سمت اینا میچربه،دولت پشت ایناس،رسانه دست این دو تیمه،انتظار چی رو داشتین
  • GB ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    38 1
    زمانى فوتباليست ها صبح كارمند بانك بودند و بعد از ظهرها فوتبال بازى مى كردند. تمام علاقه شان نام باشگاه و پولى هم در ميان نبود. با عشق فوتبال بازى مى كردند و از جنس مردم و تماشاگران بودند. اما حالا با هر ضربه به توپ ميلياردها جابجا مى شود، از شرط بند و دلال بگيريد تا ناز و اصول بازيكنان تازه به دوران رسيده. از مديران كارآمد!! تا داوران كم درآمد! از زد و بندها، تا مصلحت ها!! رسانه ها و نون به نرخ روز خورها. در اين وسط شما دنبال اخلاق و ادب ورزش سالم مى گرديد؟ بگرديد.
  • آرش IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    83 10
    خودتون رو با وزیر و فلان تیم گول نزنید. تمام جامعه دچار افول اخلاق و انسانیت شده هم من هم شما. خشونت به دلایل مختلف و از جمله زندگی سخت یکی از خصوصیات ما ایرانیان شده.
    • سعید IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      دمت گرم چه عجب یه نفر یه نظر درست داد، دقیقا همینه، انقدری هم که توی شبکه های اجتماعی راحت فحش و توهین هست دیگه توی فضای واقعی هم کسی رعایت نمیکنه و این جامعه هر روز پرخاش بیشتری بروز میده
  • منطق NL ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    به نظر من تا زمانیکه طرفداران همه تیم ها تمرکزشون روی تیم خودشون باشه و به نتیجه بقیه تیم ها کار نداشته باشند آن وقت میشه از فوتبال حرفه ای حرف زد الان مساوی کردن و یا باختن تیم های مدعی لیگ در مقابل تیم های ضعیف لیگ و از دست دادن امتیازات نشانه کمک دولت به تیم برنده است یک مقدار انصاف داشته باشیم
  • DE ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    48 12
    جوگیری و عدم پذیرش نقش خود تیم در نتیجه گیری و همیشه دنبال مقصر گشتن
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    موقعی که هر سال یک تیم دولتی با حمایت های وزارت ورزش قهرمان می شود و به هواداران سایر تیم ها فحاشی می کنند این اعتراضات عجیب نیست
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    19 2
    این دعوا همیشه بوده موندم این همه سال چرا دیده نشده!فوتبال ما نماد کوچیکی از جامعه ماست همه عصبی هستند معتقد حق با خودشون،حق با داد فریاد میخوایم نشد با مظلوم نمایی و قربانی نشون دادن مسئولیت کارهامون نمیپذیریم از همدیگه متنفریم و نگاه دایی جان ناپلئونی داریم که همه دشمن ما هستند. یادتون سال 2018 بازیکنا ایرانی روی بازیکن ژاپنی خطا کرد، بازیکن ژاپنی به جای اعتراض به داور توپ قاپید گل زد تیمش برنده شد بازیکنا ما همه هوار شده بودن سر داور اون دقیقا نمادی از جامعه ماست سرمون به کار خودمون نیست فرصت هامون از دست میدیم به دست خودمون از دیگران انتظار داریم همیشه طلبکاریم برای همین از زندگی عقبیم نمیدونم تقصیر کیه؟همه چیز به پای خودمون بنویسم یا این که هیچ وقت درست تربیت نشدیم.
  • طرفدار پرسپولیس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    در هر سطحی از جامعه ببینی درباره مشکلات همه مقصرن غیر از خود طرف؛ حالا فوتبال جای خود.. تا الان دیدید یه تیم ببازه و شخص مربی بیاد بگه مسئولیتش با من؟ در سیاست شده که یک روز دولت به خاطر عملکرد ضعیف عذرخواهی کنه؟ هنگام رانندگی شده شما ناخودآگاه بپیچی روی دست یک راننده و اشتباه خودتون قبول کنید و عذرخواهی کنید؟ تمامی این بی‌اخلاقی های هم که در ورزش میبینیم در سطح جامعه هم و در زندگی روزمره وجود داره که به نوعی فرار رو به جلو هست.. یک طرف از این مشکل اساسی در فرهنگ ضعیف من و شما به عنوان هوادار هست که چشممون و روی حقایق میبنیدم تا مربی و بازیکن و مسئولین باشگاهها با هوچیگیری و اتهام‌های الکی به همدیگه و همه مقصرن غیر از من، عملکرد ضعیفشون‌رو توجیه کنن.. یک طرف دیگه هم مدیر و مربی و بازیکنای باشگاههان که برای فرار از فشار دست به هرکاری میزنن و با بیانیه دادن الکی قبل بازی، توهین تو نشست خبری یا کری های کودکانه در اینستاگرام، فضای توهین بیشتر برای هوادارها محیا میکنن. مثل مطهری، پیروز قربانی و کاویانپور به شدت روی نیمکتها نیاز میشه تا شخصیت‌رو اول به بازیکن و تیم و بعد به هوادار منتقلشه..
  • فرزاد شکریی US ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    پرسپولیس یک تیم کامل و باشگاه با مدیریت خوب داره و فقط به فکر بازی کردن و علم روزه دنبال حاشیه و فریب دادن هوادار نیست هم مربی هم بازیکنان فقط به دنبال اصل فوتبال و جوان مردی هستن نه مثل تیم استقلال بازی داخل زمین ول کرده دنبال حاشیه میگرده
  • علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    همه تیمها با تیم حکومتی مشکل دارن . مردمم اینو میفهمن. خیلی از طرفدارای فوتبال فهم تیم حکومتی هم بابت این جریان ریزش داشتن. متاسفانه تیم حکومتی باعث این حواشی شده. تیم حکومتی هر شهری رفت واسه بازی مشکل ایجاد کرد.
    • rayan IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      آره موافقم..الاستقلال هر شهری رفت مشکل ایجاد کرد..واقعا این تیم حکومتیه که همه چیو خراب کرده.....برادر من از چی داری میسوزی؟؟؟؟!!!!!!از ذوب آهن باختی چه ربطی به بقیه تیمها داره...فکر کن بعد حرف بزن
  • Ehsan IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    کلا ما ایرانیها اگه کسی از خودمون بالاتر می‌ره و پیشرفت می‌کنه سعی نمی‌کنیم بهش برسیم همه تلاشمونو میکنیم ک خرابش کنیم و بکشیمش پایین..همه اینها بخاطر حسادت ب موفقیت‌های پرسپولیسه..تیم استقلال حتی اگر پرسپولیسیم نباشه قهرمان نمیشه و همین الانشم چهارم جدوله
  • rayan IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    تقریبا همه دوستان دارن نظر میدن حمایت از تیم خاص(پرسپولیس)...آخه اگر حمایتی هم باشه یک سال یا دو سال یا سه سال نه که این همه سال.....چرا ضعف خودتون .....رو به تیم دیگها یربط میدید..چرا خودتونو اینجور گول میزنید....از ذوب آهن باختی چه ربطی به پرسپولیس داره؟؟؟اول از همه طرز تفکراتتون رو تغییر بدید.....یه پنالتی گرفته نشد ببینید چه کارها که نکردید....مگه بدربی ها یقبلی همه چی به نفع شما ها نبوده..داور اعلام پنالتی اخراج وووووو.....بی عرضگی تیم مورد حمایت خود را به کسی ربط ندید....حمایت کنید تا نتیجه بگیرید
    • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      8 220
      خب پنج ساله که بابا مسعود اومده وزیر شده
    • ناشناس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      11 1
      هیتلر و شالکه پاسخ شماست. 6 سال شالکه را هیتلر قهرمان کرد
  • رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    12 3
    پول بیت المال فقط صرف دو تیم حکومتی پایتخت میشود تیمهای شهرستانی رو حساب نمی کنید در صورتی که تیم های پایه و بازیکن ساز هستند
  • الوانی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    21 5
    یه تیم خاص همیشه وهمه جا خاصه همین
  • Hassan IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    6 0
    فدراسیون فوتبال ورشکست شده و قدرت اجرایی خود را از دست داده و رئیس جدید فدراسیون هم بی اراده هست
  • رامین IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    9 0
    اول: سیستم بیمار و فرسوده مدیریت دولتی که بجای پول درآوردن از برند باشگاه به دنبال بودجه و رانت و نهایتا ریخت و پاش و حیف کردن سرمایه ها هستند. دوم: ضعف فرهنگی باشگاهها که از مدیرعامل شروع شده به مربیان میرسد و به بازیکنان داخل منتقل میشود. سوم: مدیریت ضعیف فدراسیون در برنامه ریزی و کنترل حواشی و بی عدالتی در برخورد با تیمها در مقاطع مختلف. چهارم: جهتگیری بیمورد رسانه ها خصوصا صدا و سیما در بزرگ کردن پوشالی این فوتبالیست ها برای جلب نظر بینندگان. البته مشکلات زیاده ولی فعلا همین به ذهنم رسید. از باشگاه خاصی نام نمیبرم چون همه باشگاهها در این فضا قربانی هستند از پرطرفدار تا بیطرفدار.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    چون همه می بینند که از یک تیم خاص حمایت می شود! چرا به درگیری بازیکنان سپاهان و پرسپولیس ورود نکردند؟! من جای بقیه تمی ها باشم در بازی هایی که نیاز به برد دارم این کار را می کنم تا بعد دو سه هفته به تخلفات رسیدگی شود. برای من هوادار این تفاوت قائل شدن آشکاره.
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    بالاخره یه چیزی معلوم نشد پرسپلیس که کلمه یونانیه باشگاه فرهنگی !ورزشی...
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    مدیران نالایق و ناکارآمد، تبعیض هایی که بین تیم ها به وجود آوردند مانند تیم پرسپولیس. پرسپولیس هر چه درخواست داشته باشد وزیر ورزش سریعآ پاسخ مثبت می دهد... دخالت‌های بی مورد از سوی مدیران در لیگ و تیم ها، انتخاب داوری که گرایش بیشتر بسمت قرمز دارد و انتخاب قهرمان لیگ از قبل اینها همش زیر سر فقط و فقط و فقط بابا مسعوده
    • rayan IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      1 0
      پرسپولیس چه چیزی خواسته که فورا واسش محیا کردن؟؟؟؟؟؟؟شما بازیکن از سری آ خریدید اونم دو تا.....شما مربی خارجی آوردید در صورتی که منع بود...در همون روزها کاری کردن که برانکو از تیم بره چوم شما عرضه فوتبال باز ی کردن نداشتید..در ضمن مگه شما نمیگید وزیر ورزش همه قهرمانی های پرسپولیس تو این چند سال رو واسه پرسپولیس آورده!!!!خوب بازم قدرتشو داشتیم فوتبال بازی کردیم بدست آوردیم...چرا زمانی که محمود احمدی نژاد در دوره خودش از تیم الاستقلال حمایت کرد نتونستید خیلی کاری از پیش ببرید؟؟؟!!!!پس خوب فکر کن....تیم الاستقلال فقط و فقط دنبال حاشیه و باخت گردن کسی انداختن هست تا پیش مثلا هواداراش خار نشه...الان گلهای ذوب آهنو کدوم وزیر بهتون زده؟؟؟؟
  • هادی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    233 8
    فرافکنی، نپذیرفتن ضعف، عدم اعتراف به قدرت حریف، بهانه های واهی، مقصر جلوه دادن وزیر و وکیل بجای پرداختن به اشکالات خود و از همه مهمتر حسادت به موفقیت دیگران
  • ناشناس IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    چند سالی میشه که حواشی زیادی لیگ برتر رو فرا گرفته خصوصا چندتا تیم از جمله استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد با توجه به قهرمانی های مکرر پرسپولیس که با توجه به شایستگی مربیان و بازیکنان به دست اومده، شروع کردن به القای دولتی بودن پرسپولیس در حالی که خودشون هم میدونن که این حرفا همش دروغ و فریب هوادارا برای سرپوش گذاشتن به ناکارآمدی خودشون هست.. خصوصا طرفدارای استقلال مثل اینکه حافظه شون فقط برای تیم های دیگه جواب میده و دولتی بودن خودشون اصلا یادشون نیست!!!! دوره 8 ساله احمدی نژاد مگه رییس جمهور و اکثر وزرا طرفدار استقلال نبودن؟؟ مگه آقای آقا محمدی تو هیات مدیره استقلال نبود؟ آقای آصفی سخنگوی وزارت خارجه مگه تو هیات مدیره استقلال نبود؟؟ وزیر رفاه دولت احمدی نژاد مگه استقلالی نبود؟؟؟!!!! مگه احمدی نژاد نمیرفت تو استادیوم بازی استقلال رو ببینه؟ مگه با مجیدی دست در دست هم عکس ننداختن؟؟ بازم بگم؟؟ حالا پرسپولیس شده تیم حکومتی و خاص؟؟!!!!!! پرسپولیس تیم خاص هست چون فوتبالش خاص هست.... این حرفای عوام فریبانه دیگه خریدار نداره دوستان...
  • نیکان CA ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 0
    پول و منافع شخصی
  • یاس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    دلیل اصلی برخورد نکردن با اونهایی هست که یاد گرفتن ناکامیشون رو با تهمت توهین و افترا بندازند گردن بقیه! اینکه یه مربی به خودش اجازه میده از هر واژه ای علیه طرفدار یک تیم دیگه استفاده کنه و عین خیالش هم نباشه! اینکه هر احدی به خودش اجازه میده به پرسپولیس بگه حکومتی و محروم نمیشه، ولی تا یکی از پرسپولیس مصاحبه میکنه جریمش میکنن! اینکه هزینه خرید دو تا بازیکن خارجی تیم آبی به اندازه همه نیمکت پرسپولیسه ولی باز به تیم ما میگن حکومتی! این که زمانی که برانکو رو فرستادند بره که پرسپولیس دیگه جام نگیره کسی دادش در نیومد ولی تا استراماچونی بدون کارنامه از تیمشون رفت علیه پرسپولیس هر توهینی کردن و باز هم محروم نشدن! اینکه چطور برای سه تا پنالتی گرفته نشده مقابل سپاهان کسی چیزی نمی گه ولی تا یه پنالتیشون رو نگرفتن فریاد هیهات من الذله سر میدن! همه و همه نشونه اینه که پرسپولیس داره مسیر درستی رو میره و بقیه تیم ها چون زورشون نمیرسه و دستشون به جام، هی میگن جام بده !
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    3 329
    دلایل زیر می تواند حاکم باشد: 1- دولتی بودن دو تیم پایتخت و حمایت رسانه های مختلف از این دو تیم 2- مجریان و عوامل صداوسیما که همواره رنگی بودن خود را عیان می کنند. 3- عدم رعایت اخلاقیات و شئونات . علی الخصوص در سرپرستان بازیکنان و عوامل دو تیم پایتخت . 4- حمایت مستقیم شخص وزیر و وزارت ورزش از تیم پیروزی که کاملا عیان است.
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    نشانه کمبود ویتامین
  • مرتضی رحمانی قزوین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    9 256
    چون ازتیم خاصی حمایت میشه پیروزی به هرشهری رفته درگیری داشته وبه تیمای دیگراحترام نمیزارن
  • محمد IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    به نظر بنده علت اصلی غیر حرفه ای بودن بازیکن ها و مربی ها و در بعضی مواقع کم تجربگی داور در اداره بازی
  • آسو IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    7 247
    همه تیم ها در یک مورد باهم هم عقیده هستند و اون مهندسی لیگ بخاطر تیم پیروزی در ۴ سال اخیر و سالد۱۴۰۰ هست.
  • مژگان IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    8 184
    نکته حائز اهمیت اینه پرسپولیسی ها و کمیته داوران و سازمان لیگ مخالف استفاده از VAR هستن...
  • مقیمی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    پرسپولیس خاصه چون پایه تیم توسط برانکو درست پی ریزی شد و توسط گل محمدی تقویت شد بازیکن اول برای عشقش و هوادار بازی می کنه بعد برای پول و یک کریم باقری داریم که اجازه باند بازی تو تیمو نمی ده و یک جلال حسینی داریم که با تمام وجود برای تیم بازی می کنه حتی وقتی دقیقه نود میاد توی بازی هروقت شما هم اینها را داشتید موفق میشید تا آن موقع حواس هوادارتان را بجای پولکی بودن و باند بازی خودتان به کلماتی مثل حکومتی و غیره مشغول کنید
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    3 0
    فوتبال ما که جایگاهی در آسیا نداره باید با همین حاشیه های پررنگ تر از متن سردردم را گرم کنند
  • کورد ئیلامی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    128 0
    حسادت نداشتن چشم و روحیه برای پنجمین قهرمانی پرسپولیس حسود هرگز نیاسود
  • Reza IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 7
    علتش حمایت گسترده از سوگلی متاسفانه ورزش ایران سیاسی شده در جواب به دوستانی که‌ میگن برانکو راحت از تیم جداشد و خبری نبود اما استراماچونی که‌ رفت همه بسیج شدند اون بسیج شدن همش عوام فریبی بود و مسئول اون اسماعیل خلیل زاده مهره بابا مسعود بود و استرا گفت هیچکس بامن مذاکره ای نداشت مطلب بعدی اینکه برانکو که‌ هیچ چوب خشک هم بزارن روی نیمکت پرسپولیس این تیم قهرمان میشه چون سرمربی اصلی کس دیگری است
  • US ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 8
    همه تیم ها باید پرسپولیس را تحریم و با این تیم بازی نکنند و آنها را به لیگ دسته یک بفرستند مگر زمانی که حمایت های ویژه دولت از این تیم قطع شود و ناداوری های پیاپی پایان یابد
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    110 0
    چطور میشه اتهام حکومتی بودن تیم پرسپولیس را جدی گرفت وقتی که اشخاصی که این اتهام را مطرح میکنند مغرض بودن خودشون را با پیروزی خواندن نام باشگاه پرسپولیس نشان میدهند؟ اشتباه متوجه نشوید این حق یک استقلالی هست که اینکار را بکنه ولی خوب وقتی اینکار را میکنی خودمون را که نمیخواهیم گول بزنیم، مشخصه که هدفت تنها توهین کردنه.خوب چرا کسی باید اتهام حکومتی بودن پرسپولیس را جدی بگیره از طرف کسی که حقیقت اسم پرسپولیس را هم تحریف میکنه فقط که توهینی کرده باشه؟
  • سید IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    علت واضحه ک ی مشت آدم ریختن تو این فوتبال درپیت ایران و غارت کردن بیت المال رو.. فوتبال بی افتخار ایران.. اگه خرج کشتی و والیبال و وزنه برداری و کاراته و تکواندو کنند سوزش نداره حداقل افتخار آفرینن تو دنیا ولی اینا ی آسیایی هم جام ندارن تو ملی و باشگاهی سال های ساله.. پول این کارگر و کارمندای بدبخت رو نریزید تو حلقوم این تیم ها.. همه رو از دم خصوصی کنید تا هرکی دلش خواست از جیبش بده بهشون ببینم اونوقت کی ب این بازیکنای ی زاری ما میاد سالی ده میلیارد بده آخرشم دوقورتونیمشون هم باقیه و جوری میگن دریافتی نداشتیم انگار کارگرای هفت تپه هستند.. حالم از فوتبال بی در و پیکر و بی افتخار ایران بهم میخوره.. جالبه.. تو اروپا و کل دنیا باشگاه ها ب دولت مالیات میدن اونم مثلا تو اسپانیا ب اون سنگینی باشگاه و بازیکنان مالیات میدن اینجا دولت خرج باشگاه ها رو میده اونم از جیب ملت بدبخت و بعدش هر روزم مربی و بازیکنا و مدیران باشگاه ها مینابن و از زمین و زمان طلبکارن..
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 106
    این پیروزی فقط اسمش پیروزیه ولی درعمل پیروزی هاش شبهه ناکه همشون.. کل دعوایی هستن و انگار تو رینگ بوکسن.. کاپیتانشون با 50 سال سن عین دو ساله رفتار میکنه.. کلا ی وضعیه..
  • یوسف IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    عدم رشد و تعالی فرهنگی عوام فریبی دروغ و تزویر عدم خود باوری
  • حق گو IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    هیزم آتش این اختلاف فضای محازی است که خواه ناخواه تاثیر منفی میذاره