سیاست گذاری سازمان بر مدار قانون و رضایت مردمی

نخستین دیدار مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف رفع مشکلات مردم و سرمایه گذاران و بیان انتقادات و پیشنهادات سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز و تحقق بخشیدن به سیاست تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، علی درویش پور در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان برگزار شد، اظهار کرد: جلب رضایتمندی مردم در چارچوب قانون، یکی از وظایف ما به عنوان خدمت گذاران نظام و کشور است.
وی تصریح کرد: پشتیبانی از سرمایه گذاران و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی جهت رفع موانع و همچنین دستیابی به تولید سازنده یکی از هدف گذاری های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم در سال جدید است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد همچنین خاطرنشان کرد: تکریم مردم اولویت نخست و سرلوحه سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم می باشد.
براساس این گزارش، عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدارها پس از شنیدن  مشکلات مراجعه کنندگان، دستورات مقتضی برای حل مشکلات مردم را به مدیریت های مربوطه با رعایت تکریم آنان، ارجاع  دادند.
نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تسریع فرآیند پاسخگویی به مشکلات، پیگیری شفاف مسائل و تزریق روحیه اعتماد و اتحاد بیش از پیش در جامعه برگزار شد.
این گزارش حاکی است با نظر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه برنامه های دیدار مردمی جهت تسریع در فرآیند حل مشکلات ساکنان جزیره در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =