۱۰۳ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
انتقام‌گیری داماد از خانواده همسر

شرق نوشت: در پی شکایت زنی جوان مبنی بر انتشار تصاویر خانوادگی و شخصی او از طرف فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان کهگیلویه‌وبویراحمد قرار گرفت.

بعد از ثبت اظهارات شاکی، در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد فردی ناشناس با اکانت‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تصاویر خصوصی این زن را منتشر کرده است که این کار باعث هتک حیثیت او شده بود.

با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های فنی صورت‌گرفته مشخص شد داماد خانواده اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خانواده همسرش کرده است.

سرانجام متهم با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شد. او دربازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود و می‌گفت نمی‌داند چه کسی عکس‌ها را منتشر کرده است. این مرد با وجود انکارهای اولیه پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری‌شده از سوی کارشناسان، در بن‌بست قرار گرفت و ضمن اقرار به جرم خود، انگیزه‌اش را انتقام‌گیری از خانواده همسرش به علت اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ روح‌الله شهبازی‌پور، رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه‌وبویراحمد، با تأیید این خبر تصریح کرد: متأسفانه اعتماد در فضای مجازی به افراد یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که جامعه با آن روبه‌رو است؛ به ‌همین ‌دلیل می‌طلبد شهروندان در فضای مجازی نسبت به اسناد و تصاویر شخصی‌ای که در اختیار دیگران قرار می‌دهند، حساسیت بیشتری به خرج دهند و هیچ‌گاه تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =