۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
حماس توافق آتش‌بس را تکذیب کرد

ایرنا نوشت: جنبش حماس خبر وجود هرگونه توافق با رژیم اشغالگر درباره برقراری آتش بس و توقف درگیری‌ها بین دو طرف را تکذیب کرد.

به نقل از روسیا الیوم، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس سه شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر سر آتش بس یا زمان مشخص برای توقف درگیری‌ها، توافقی صورت نگرفته است.

الرشق با بیان اینکه تلاش‌ها و تماس‌ها برای وساطت جدی و مستمر است، افزود: مطالبات ملت ما مشخص است.

در همین ارتباط، فوزی برهوم سخنگوی حماس گزارش‌ رسانه‌های رژیم صهیونیستی در خصوص موضوع آتش بس را بی پایه و اساس است خواند و گفت: اخبار منتشر شده درباره توافق حماس با اسرائیل صحت ندارد.

از سوی دیگر، شبکه رسمی رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام سیاسی این رژیم اعلام کرد که هیچ سخنی در اسرائیل از هیچ توافق یا تعهد به توقف درگیری و برقراری آتش‌بس وجود ندارد.

این در حالی است که روز سه شنبه برخی رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که دو طرف با وساطت مصر به توافقاتی درباره آتش بس رسیده اند.

رسانه‌های صهیونیستی عنوان کرده بودند که حتی دولت مصر طرحی مبنی بر آغاز اجرای آتش بس از روز پنجشنبه مطرح کرده است.

موشک‌های مقاومت همه معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخته است و این رژیم تنها چاره کار خود را دست زدن به اقدامات ضد بشری همچون بمباران مناطق مسکونی، ترور رهبران فلسطینی و اخیرا قطعی برق ساکنان غزه می‌داند.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین از هفته گذشته شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =