۲ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
پزشک مدنظر استقلال مدرک لازم را ندارد/عکس

تسنیم نوشت: سازمان نظام پزشکی در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که پزشک مدنظر فرهاد مجیدی فاقد مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت است.

یک روز قبل از برگزاری دربی ۹۵، فرهاد مجیدی به دلیل اینکه ایفمارک، مدارک پزشکی سیدمحمد آقامحمدآبادی را برای نشستن روی نیمکت استقلال تأیید نکرد، به انتقاد از زهره هراتیان رئیس ایفمارک پرداخت.

مجیدی گفته بود که چطور پزشک مدنظر او در زمان تیم امید روی نیمکت می‌نشسته، اما امروز به دلیل آنکه مدرک پزشکی‌اش، دندانپزشکی است، اجازه نشستن روی نیمکت را ندارد. باشگاه استقلال به دنبال تشدید تنش‌ها، مدارک جراحی پلاستیکی پزشک خود را منتشر کرد.

مرکز پزشکی ایفمارک که باید تاییدیه پزشکی تیم‌ها را ارائه کند، مجوز حضور آقامحمدآبادی را در استقلال نداد چرا که هراتیان معتقد بود طبق ضوابط نمی‌تواند برای وی که یک دندانپزشک است، مجوز صادر کند.

با این حال پیش از دربی مجوز موقتی برای حضور این پزشک روی نیمکت استقلال صادر شد تا فدراسیون فوتبال برای ادامه حضور او روی نیمکت آبی‌پوشان به عنوان پزشک از سازمان نظام پزشکی استعلام بگیرد.

طبق استعلامی که منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از سازمان نظام پزشکی گرفته و این سازمان نیز پاسخ داده، مشخص شد دکتر سیدمحمد آقامحمدآبادی که مدارک پزشکی خود را از کشور آلمان گرفته، در دو مقطع بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ و ۹۳ تا ۹۴ مدرک دارای اعتبار داشته و اکنون این مدارک فاقد اعتبار است، اما مجوز دندانپزشکی و جراحی فک و صورت را به صورت دائمی دارد. با توجه به اینکه پزشکان تیم‌های فوتبال باید پزشک عمومی یا بالاتر باشند، این شخص امکان حضور روی نیمکت استقلال را ندارد.

مجیدی می‌گوید با این پزشک در تیم امید آشنا شده و فدراسیون او را به عنوان پزشک تایید کرده و با این شرایط مشخص می‌شود با توجه به تاریخ اعتبار مدرک موقت او، هم در فدراسیون فوتبال و هم در باشگاه استقلال نسبت به استفاده از این پزشک تخلف صورت گرفته است.

با نامه زیر مشخص می‌شود که مدرک عمومی پزشک مدنظر استقلال دیگر اعتبار ندارد و او طبق قوانین نمی‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند. 

پزشک مدنظر استقلال مدرک لازم را ندارد/عکس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 1
    این همه پزشک هست چرا این اصرار دارید این پست را به دوستان و اشنایانتان بدهید و کلی پول بیت المال را خرجش کنید و جان بازیکنان را در صورت مصدومیت به خطر بندازید
  • فرابین IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 1
    مگه فقط همین یه دونه پزشک رو تو ایران داریم، استقلال باید بیخیال همکاری بااین آقا بشه تا بیشتر از این حاشیه درست نکرده.