افزایش ۱۸ درصد تصادفات فوتی اصفهان در فروردین ماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از افزایش ۱۸ درصدی تصادفات منجر به فوت در فروردین ماه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: در راستای کاهش تصادفات جرحی و فوتی در استان اصفهان از همه ظرفیت های برای تحقق این امر از همه ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی، تبلیغات محیطی و تهیه بروشورهای اطلاع رسانی، صدا و سیما و غیره برای آموزش و اطلاع رسانی بهره گرفتیم.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه با کاهش تصادفات فوتی در استان اصفهان روبرو بودیم، ادامه داد: بر اساس اعلام پزشکی قانونی اصفهان، تصادفات فوتی در فروردین ماه با کاهش  ۱۸ درصدی همراه بوده است که امیدواریم در اردیبهشت ماه جبران شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد: تا این لحظه آمار تصادفات اردیبهشت ماه بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک وتصادفات در صحنه، از کاهش ۵۰ درصدی خبر می دهد که باید منتظر اعلام پزشکی قانونی باشیم.

وی اضافه کرد: ۵۵ درصد فوتی های تصادفات جاده ای در فروردین ماه را راکبان موتورسیکلت شامل می شوند که متاسفانه بیشترین سهم را در تصادفات ماه گذشته همین موتورسیکلت سواران داشته اند. 

سرهنگ محمدی گفت: متاسفانه راکبان موتورسیکلت خود را پایبند به مقرارات و قانون نمی دانند و مقید به رعایت قوانین راهنمایی رانندگی نیستند که نقش والدین برنظارت فرزندانشان مهم است. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =