۱ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
برنامه پرسپولیس برای تمدید قراردادها

میزان نوشت: مدیراجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به هزینه‌های عجیب و غریبی که برخی تیم‌های داخلی می‌کنند نگه داشتن بازیکنان سخت است.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل شاهین بندرعامری در جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود و نتیجه دلخواه را گرفتیم. تمام تیم‌هایی که به این مرحله می‌رسند جزو تیم‌های خوب هستند و همه از انگیزه‌های بالایی برخوردارند، بخصوص تیم‌هایی مانند شاهین بندرعامری.

وی ادامه داد: شاهین باتوجه به اینکه تیم ناشناخته‌ای بود، انگیزه بالایی داشت و نشان داد تیم خوبی است و بسیار با شخصیت بازی کرد. از قبل هم گفته بودیم به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم، بوشهری‌ها استقبال خوبی داشتند و امیدواریم شاهین در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم نتایج خوبی بگیرد.

مدیراجرایی باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان تصریح کرد: بعد از فینال آسیا با بازیکنانی که قرارداد آنها تمام شده بود و جوان بودند مانند نعمتی و عبدی قراردادهای ۵ ساله بستیم و به سایر نفرات هم به صورت شفاهی و مکتوب اعلام کردیم برای تمدید آمادگی خود را به باشگاه اعلام کنند. با توجه به اینکه ما در چهار جام مدعی هستیم و برنامه مسابقات خیلی فشرده است به همین دلیل قرار شده بازیکنان در اولین فرصت برای تمدید به باشگاه بیایند.

شکوری درخصوص پیشنهادات نجومی بازیکنان پرسپولیس از تیم‌های عربی بخصوص لیگ قطر گفت: طبیعی است بازیکنی که در تیم فینالیست آسیاست پیشنهاداتی از این دست داشته باشد. با توجه به هزینه‌های عجیب و غریبی که برخی تیم‌های داخلی می‌کنند نگه داشتن بازیکنان سخت است و امیدواریم بازیکنان کمک کنند، با توجه به اینکه در چهار جام مدعی هستیم در تیم بمانند.

وی تصریح کرد: بعد از آمدن سمعیی به باشگاه، تقسیم وظایف خوبی در باشگاه صورت گرفته و کارها به خوبی در حال انجام است. هر کسی در حیطه وظایف تعریف شده خود عمل می‌کند و سعی کردیم هیچ کاری روی زمین نماند و به بهترین نحو ممکن کارها پیش برود. حق ما در دو دیدار قبلی مقابل استقلال و سپاهان کسب هر ۶ امتیاز بود، اما ۴ امتیاز هم بد نیست.

شکوری درخصوص اتفاقات بازی با سپاهان و دربی و حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: سمیعی تمام مدارک و مستندات لازم را به این کمیته ارائه کرده و منتظر رأی نهایی هستیم. طی روزهای اخیر مستندات لازم را به کمک تیم حقوقی و سایر ارکان باشگاه جمع آوری کردیم و به فدراسیون ارائه دادیم تا حقی از پرسپولیس ضایع نشود. 

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =