اعزام مشمولان خدمت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی در خرداد ماه ۱۴۰۰

معاون وظیفه عمومی استان از اعزام کلیه مشمولان عادی، دیپلم و دانشگاهی به مراکز آموزشی نیروهای مسلح در تاریخ یکم خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،کارمندرتبه ۱۵مالک بهمنی، با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق موارد مندرج در برگه‌های اعزام به خدمت، آن دسته از مشمولانی که برای اعزام به خدمت توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا مستقیماً به مراکز آموزش معرفی شده‌اند، خودشان را به آن مراکز معرفی و مابقی مشمولان باید رأس ساعت ۰۷۰۰ تاریخ مندرج در برگه‌های اعزام در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به آدرس شهرکرد-جاده دانشگاه آزاد - جنب ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی، حضور داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی استان ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲ آبان ۱۳۹۰ را تشریح کرد و گفت: طبق این قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها تا ۳ ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیشتر از ۳ ماه باشد ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.
وی تصریح کرد: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و غیره را قبل از اعزام انجام دهند.
کارمند بهمنی ادامه داد: مشمولان به منظور رعایت هر چه بیشتر نکات بهداشتی، وسایل شخصی و بهداشتی مانند قاشق، چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، لباس زیر، وسایل استحمام، کارت تلفن و غیره را به همراه داشته باشند.
وی اذعان داشت: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده (جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) امکانپذیر نمی‌باشد، بنابراین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا را با خود داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی استان در پایان از خانواده مشمولان خواست به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از اذحام جمعیت از حضور و استقرار برای بدرقه در محل اعزام اکیداً خودداری کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =