۳ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
پدرکُشی در رشت

ایسنا نوشت: پسری که به علت اختلافات خانوادگی پدر خود را با شلیک ۳ گلوله از اسلحه شکاری، به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان رشت دستگیر شد.

سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد:‌ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های حوزه انتظامی پاسگاه پیربازار رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه مشخص شد مردی ۴۷ ساله با اسلحه شکاری از ناحیه قفسه سینه و کتف مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت:‌ در تحقیقات اولیه و تحقیقات میدانی از افراد حاضر در صحنه مشخص شد پسر ۳۰ ساله مقتول به علت اختلافات خانوادگی با شلیک سه گلوله از اسلحه شکاری، پدر خود را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده بود، تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی خودروی متهم در یکی از خروجی‌های سطح استان شناسایی، متوقف و قاتل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. در بازدید از خودروی متهم دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز فاقد مجوز کشف شد.

وی در پایان بیان کرد: متهم پس از اعتراف صریح به قتل پدر، با تکمیل پرونده قضائی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =