۱۲ سال پیش احمدی نژاد رجل مذهبی بود؟ /جلیلی پوششی رئیسی است

خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود:« به نظر شما کدام کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنند؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گام اول انتخابات ۱۴۰۰ با ثبت نام کاندیداها به پایان رسید و حال چشم ها به شورای نگهبان است که به کدام کاندیدا مجوز حضور در گام بعدی را می دهد.

گرچه این روزها خبرهایی از رد یا تایید صلاحیت برخی کاندیداها به گوش می رسد اما شورای نگهبان گمانه ها دراین خصوص را رد کرده است.

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود:« به نظر شما کدام کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنند.»

چه کسی رد می شود چه کسی تایید؟

برخی از کاربران خبرآنلاین، اسامی برخی از کاندیدای ها را که به گمان آنان تایید صلاحیت می شوند را نام بردند. مثلا، کاربری نوشت:« رئیسی، لاریجانی، جلیلی، دهقان، رهامی.» دیگری هم نوشت:« حاج آقا رئیسی و لاریجانی و چند نفرهم برا گرمی صحنه.» وحید هم نوشت:« محمود جون رو هم اضافه کن با تبصره و فیلتر شکن از فیلتر شورای نگهبان رد میشه.»

کاربری هم نوشت:« مگه فرقی هم میکنه!» یه آدم عادی هم در پاسخ نوشت:« اگه فرق نمیکنه،تاج زاده اومده چیکار؟» 

فردی هم برای خبرآنلاین نوشت:« احمدی نژاد با فیلترشکن.» کاربری هم نوشت:« رئیسی، لاریجانی، جلیلی، دهقان، رضایی - شریعتمداری - پزشکیان - جهانگیری - محمد.» کاربری به نام محمد در پاسخ نوشت:« سعید محمد تایید نمیشه چون رجال سیاسی مذهبی نیست. شخص باید سیاسی مذهبی باشد نه سیاسی یا مذهبی.» حمید نیز در جواب محمد نوشت:« مگه ۱۲ سال پیش احمدی نژاد مذهبی بود.»

دیگری هم نوشت:« اول احمدی نژاد..... رئیسی، جهانگیری، لاریجانی، جلیلی، پزشکیان، بقیه هم مثل دهقان شریعتمداری هم ممکنه باشن.» محمد ع هم نوشت:« یا احمدی نژاد یا هیچکس.»

کاربری هم نوشت:« هرکس که تقوایش فقط برای شورای نگهبان مسجل شده باشد ... و صلاحیتش احراز شده باشد ... و مدیر و مدبر باشد به خصوص در حرف زدن ... حتی اگر فعلا کمی تا قسمتی قانون را اجرا نکند ...»

دوقطبی رئیسی-لاریجانی

همچنین برخی از کاربران خبرآنلاین، بر این باور بودند که شورای نگهبان اکثر کاندیداها را رد صلاحیت می کند. کاربری هم نوشت:« کار احزاب تمومه من حالم از این دو تا واژه اصلاح طلب و اصولگرا بد می شه. مخصوصا اصلاح طلب. رئیسی رئیس جمهوره.»

وحید هم نوشت:« در نهایت انتخابات بین دو قطب رئیسی و لاریجانی برگزار می شه و رئیسی، رئیس جمهور می شود. حالا هر کی تایید بشه سرانجام انتخابات بین این دو نفر هست. هیچ کدام از نظامیان تایید نمی شوند مگر محسن رضایی. جلیلی و دیگر افراد شرکت کننده یا پوششی هستند یا کنار می روند. پس صحبت در مورد تایید یا عدم تاییدشان چندان ضروری نیست. احمدی نژاد صد درصد رد صلاحیت می شوند.» 

کاربری هم پرسید:« راستی این افراد جدید هستند و تا کنون امتحان خود را پس نداده اند که بایداز فیلتر قانون اساسی رد بشوند؟» 

هموطن نوشت:« وقتی هیچ امیدی به بهبود اوضاع کشور وجود ندارد چه فرقی دارد کی تایید شود .همه این اقایان در ویرانی امروز کشور درهمه امور نقش داشتند .در نتیجه هیچکدام صلاحیت ندارند.»

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517101

برچسب‌ها