۳ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
آقای اسکوچیچ! کمی مطالبه‌گر باش

تیم ملی مسابقات حساسی را در پیش دارد ولی به نظر می‌رسد کسی اهمیت این مسابقات را درک نکرده است.

امروز 31 اردیبهشت است و کمتر از دو هفته زمان تا دیدارهای سرنوشت‌ساز تیم ملی در مقدماتی جام جهانی زمان باقی مانده است. دیدارهایی که عدم موفقیت در آن می‌تواند یکی از بهترین نسل‌ها فوتبال ایران را نابود کند و به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال هم عزمی برای جلوگیری از این اتفاق وجود ندارد.

براساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون تیم ملی روز چهارم خرداد تمریناتش را در تهران آغاز خواهد کرد و سپس با اضافه شدن لژیونرها روز ششم راهی کیش خواهد شد و از آنجا هم مستقیما به بحرین می‌رود. این یعنی تیم ملی در بهترین حالت تنها یک هفته برای چهار بازی حساس تمرین خواهد داشت که در وضعیت فعلی زمان زیادی نیست. آن هم برای تیمی که در دو سال اخیر سر جمع 10 بازی هم انجام نداده و در اردوهای گذشته هم بسیاری از نفراتش را در اختیار نداشته است.

در حال حاضر مسابقات لیگ‌های قطر، ترکیه، بلژیک، روسیه و پرتغال که لژیونرهای تیم ملی در آن‌ها بازی می‌کنند به پایان رسیده و فدراسیون فوتبال با تعطیل کردن مسابقات لیگ برتر اردوی تیم ملی را با اکثر بازیکنان آغاز کند اما این اتفاق رخ نداده تا تیم ملی با بدترین تدارکات ممکن راهی بحرین شود.

گویا مسئولان فدراسیون فوتبال از تبعات حذف احتمالی آگاه نیستند و دغدغه حضور قدرتمند تیم ملی را ندارند. در این بین دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم سکوت کرده و گویا به وضعیت فعلی راضی است. او که بزرگترین شانس دوران مربیگری خود را به دست آورده در چند ماه اخیر نشان داده سرمربی مطالبه‌گری نیست و کار را به مسئولان فدراسیون سپرده است.

اسکوچیچ پیش از این هم نسبت به از دست رفتن مسابقات فیفادی و عدم حضور بعضی از ملی‌پوشان اعتراضی نکرده بود و برخلاف سرمربی چون کی‌روش که تمام تلاشش را برای آماده کردن تیم ملی انجام می‌داد، رفتار می‌کند. مربیان بزرگ هرگز در مسیر آماده کردن تیمشان کوتاه نمی‌آیند ولی اسکوچیچ تا این لحظه نشان داده خیلی حوصله درگیر شدن با فدراسیون فوتبال را ندارد. در روزهای باقیمانده هم بعید است اتفاق دیگری رخ دهد و تیم ملی با تنها یک هفته تمرین به سراغ مسابقات حساس مقدماتی جام جهانی خواهد رفت و همه امیدواریم که از این چهار مسابقه سربلند خارج شود.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    5 5
    نه فقط تو درک کردی
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    27 4
    كي روش ديگر براي فوتبال ما تكرار نخواهد شد
  • رضا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 13
    سلام دوستان. برعکس .اسکوچیچ مربی کاملا باهوشی..تا چند روز پیش چهار باشگاه به صورت فشرده تولیگ قهرمانان بازی می کردند و بلافاصله اومدن لیگ برتر اگرقرار بازی تدارکاتی هم بازی کنن کی استراحت وربکاوری؟بحرین.هنککنگ.عراق.کامبوج هیچکدام چهار تیم تواسیا ندازن...پس الان بازیکنا در اوج امادگین ..فقط به هماهنگی نیاز دارندکه تو ده روز اردو هماهنگ میشوند...البته اینم در نظر بگیریم بحرینیها بازی اول ایران پنج ظهر انداختن تا خسته شوند برا بازی دوم یعنی مقابل همون بحرین...اقای کیروشی ایشون هشت سال مربی بود اخرش به ژاپن سه صفر باخت رفتن جام.جهانی هنر نیست چهل سال پیشم رفتیم چرا هشت سال بود یه فینال جام ملتها نرفت؟جام پیشکش ...کیروش فپتبال هجومی ایران نابود.کرد سبک دفاع جایگزین کرد الان اسکوگیچ برعکس سه بازی سه برد انصاف داشته برشیم...شک ندارم این چهارتیمم راحت میبره مثل کیروش دفاعی نیست
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      4 2
      بابا کارشناس.
  • میر IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 1
    سلام قبل از همه چیز بگم که واقعا بی انصافیه اگه بخوایم به کیروش یا اسکوچیچ انتقاد کنیم چونکیروش که خودشو ثابت کرد و اسکوچیچ هم هنوز فرصتی گیرش نیومده که بخواد خودشو نشون بده. اما میرسیم به بحث مطالبه گری. یادمون نرفته هرموقع کیروش میگفت به ما نمیرسن و فلان چیزو میخوام هشتاد میلیون نفر با هم گفتیم ناز نکن!!! الان هم داریم به اسکوچیچ بنده خدا ایراد میگیریم که دل به کار نمیده. واقعا ما با خودمون چندچندیم؟؟؟