۰ نفر
۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
ارتش بیانیه صادر کرد

ایسنا نوشت:ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژیم صهیونیستی (نبرد سیف‌القدس) را تبریک گفت.

متن پیام ارتش به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نبرد شمشیر قدس پیرو جنبش مقدس مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به عقب نشینی و شکست چندباره کرد.

جشن پیروزی مقاومت و فلسطین در آستانه آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی یادآور پیام الهام‌بخش انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نشانه امید به مسیر روشن و نتیجه‌بخش بودن مقاومت و پایداری در برابر ظالمان و غاصبان است. پیروزی مردم مظلوم فلسطین در نبرد دوازده روزه با دشمن صهیونیستی، وعده الهی در پیروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

نبرد پیروزمندانه اخیر نشان داد مقاومت در صحنه نبرد با غاصبان و ایستادگی در مقابل زورگویی‌های رژیم صهیونیستی وارد مرحله نوینی شده و بدون تردید مقاومت تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

امروز فلسطین مقتدر و مظلوم و غزه قهرمان، عجز دشمن گرگ‌صفت را رقم زد و گنبد عنکبوتی رژیم اشغالگر قدس در برابر موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای رادارگریز، عاجز و ناتوان‌تر از همیشه سرافکندگی اربابان حامی رژیم اشغالگر را به یادگار گذاشتند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک به مردم شریف فلسطین و غزه و رزمندگان جبهه مقاومت خاطرنشان می‌کند که یقیناً با استمرار مقاومت و وحدت فلسطین، نابودی رژیم‌های ظالم نزدیک‌تر شده است.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517400

برچسب‌ها