آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از آغاز ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد از ابتدای خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از آغاز ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد از ابتدای خرداد خبر داد و گفت: ثبت نام مدارس شاهد در مقاطع مختلف در سه بازه زمانی مختلف انجام می‌شود.

او افزود: مرحله اول مربوط به ثبت نام پایه اول ابتدایی است که از تاریخ اول خرداد ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۲۵خرداد ادامه دارد. در مرحله دوم از تاریخ ۲۲خرداد تا ۱۵تیر ۱۴۰۰ از دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم ثبت نام به‌عمل می‌آید و آخرین مرحله نیز  از تاریخ اول تیر تا ۲۵تیر ۱۴۰۰ به ثبت نام ورودی های پایه دهم اختصاص دارد.

اصغری با اشاره به الکترونیکی بودن فرایند ثبت نام در این مدارس تصریح کرد: کلیه داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد باید در سامانه سیداو از طریق درگاه اینترنتی pada.medu.ir  در زمان های مقرر به ثبت اطلاعات شخصی و تکمیل فرم‌های مربوطه بپردازند.

او در خصوص شاخص‌های کسب امتیاز برای ثبت نام در این مدارس اظهار کرد: ۱۷شاخص در فرم‌های امتیازبندی در دو بخش اولویت‌های ایثارگری و غیرایثارگری تعریف شده که اولویت‌های ایثارگری مربوط به فرزندان شاهد و ایثارگر است. اما دانش‌آموزان دارای رتبه های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری مربوط به جشنواره‌های آموزش و پرورش، فرزندان کارمندان رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید می‌توانند از امتیازات غیرایثارگری استفاده کنند.

اصغری افزود: باتوجه به استقبال زیاد اولیا و دانش‌آموزان برای تحصیل در مدارس شاهد، توصیه می‌کنیم تا داوطلبین به موقع نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه اعلام شده اقدام کنند تا از این چرخه بازنمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۴هزار و ۳۰۰دانش‌آموز قزوینی در ۱۳مدرسه شاهد و در ۵منطقه آموزشی استان مشغول به تحصیل هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =