توضیح دفتر رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات

ایسنا نوشت: بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات توضیح داد.

بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در نشریه مبلغان وابسته به معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم توضیحی ارائه کرد که بدین شرح می باشد:

«باسمه تعالی
استناد سؤال و جوابی که تحت عنوان «پخش مناظره» در مجله مبلغان درج شده به مقام معظم رهبری صحیح نیست، بلکه اشتباه پاسخگوی مرکز ملی و دخل و تصرف و اضافه کردن بعضی از عناوین توسط مجله مورد اشاره بوده است.»

27215

کد خبر 1517598

برچسب‌ها