بازیکن مازاد یحیی به داد فرهاد رسید!

تیم استقلال موفق شد یک بر صفر نفت آبادان را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم‌های فوتبال صنعت نفت و استقلال از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل آرمان رمضانی به سود استقلال به پایان رسید. 

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، امیرحسین فرهادی، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

نیمه اول:

دقیقه 2: ضربه سر محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال در محوطه جریمه صنعت نفت به شکل خطرناکی راهی اوت شد که البته پیش از ضربه سر مدافع استقلال، پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود. 

دقیقه 36: پاس آرش رضاوند درون محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید که این بازیکن پس از برخورد با بازیکن صنعت نفت روی زمین افتاد و حمید حاج ملک این صحنه را تمارض تشخیص داد و یک کارت زرد به قایدی نشان داد.

دقیقه 39: حرکت خوب وریا غفوری از سمت راست و پاس او روی خط محوطه جریمه به قایدی رسید که ضربه مهاجم استقلال با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: حرکت خوب بازیکنان صنعت نفت از سمت چپ، در پشت محوطه جریمه توپ به مطلق زاده رسید که شوت محکم و تند و تیز این بازیکن را سیدحسین حسینی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 42: عبدالله ناصری در نزدیک پرچم کرنر به زیبایی محمد نادری را جا گذاشت و وارد محوطه جریمه شد که ارسال او را حسینی قطع کرد که توپ در ادامه مجددا به ناصری رسید و این بار شوت محکم این بازیکن را باز هم حسینی به خوبی مهار کرد و توپ سوم ناصری این بار به بیرون رفت.

دقیقه 45+3: یک ضربه ایستگاهی در گوشه محوطه جریمه صنعت نفت برای استقلال به دست آمد که مهدی قایدی این توپ را مستقیم به سمت دروازه زد که فرزین گروسیان به زیبایی و از کنج دروازه توپ را بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

بازیکن مازاد یحیی به داد فرهاد رسید!

نیمه دوم:

دقیقه 52: حرکت فوق العاده قایدی و عبور این بازیکن از بغلانی، در حالیکه یک موقعیت تک به تک را برای استقلال به وجود آورده بود، مهاجم آبی پوشان با خطای کاپیتان صنعت نفت مواجه شد که داور مسابقه با یک کارت قرمز بغلانی را از زمین بازی اخراج کرد.

دقیقه 61: حرکت خوب تیمی استقلالی ها و پاس پشت محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رسید که شوت او را گروسیان مهار کرد.

دقیقه 63: پاس پشت مدافعان از قایدی به وریا غفوری رسید ولی ضربه این بازیکن را گروسیان در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 73: فرشید اسماعیلی هافبک استقلالی ها پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک محکم این بازیکن را فرزین گروسیان سنگربان آبادانی ها دفع کرد که توپ برگشتی نصیت مهدی قایدی شد که مهاجم آبی پوشان با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد و تلاش مدافع آبادانی ها برای جلوگیری از گل شدن این توپ بی نتیجه بود. اما شادی استقلالی ها ثانیه های به طول نکشید چرا که حمید نادری کمک داور دوم این بازی به نشانه آفساید مهدی قایدی پرچم خود را بالا برد تا گل استقلالی ها مردود اعلام شود.

دقیقه 90+1: یک ارسال به روی دروازه صنعت نفت با ضربه سر آرمان رمضانی همراه بود ولی فرزین گروسیان به خوبی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 90 + 5:  پاس رو به عقب محمد طیبی، مدافع صنعت نفت را آرمان رمضانی، مهاجم استقلال تبدیل به گل کرد. 

بازیکن مازاد یحیی به داد فرهاد رسید!

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • es IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    17 26
    یک تیم کاملا داغون و بدون تاکتیک که واسه بردن یک تیم 10 نفر جونش درمیاد
  • محمدرضا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    26 37
    گزارشگر و کارگردان آبادانی تمام تلاششونو میکردن تا آفساید اشتباه قائدیو سالم نشون بدن:)
    • پرسپولیسی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      6 7
      قبلا میگفتید وزیر پرسپولیسیه،الان میگید کارگردان (:
  • محسن IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    20 3
    پرسپولیسیم ولی برای گل زدن آرمان رمضانی خوشحالم. فریاد آرمان در آسمان اهواز پیچید
  • SE ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    15 23
    اگر دقت کنیم امثال این تیم ها برابر پرسپولیس اصلا نمی توانند پاس گیری کنند و به راحتی گل می خورند.تیم مجیدی نمی تواند موقعیت گل ایجاد کند و گل هم که زدند بازهم بسیار شانسی بود و رو کار تیمی نبود.بازی ذوب آهن برابر استقلال و پرسپولیس را مقایسه کنیم مثال خوبی است ذوب آهن در برابر پرسپولیس کاملا حرفی برای گفتن نداشت ولی برابر استقلال در هر دو بازی فشار زیادی رو دروازه استقلال آورد و یک بازی را ۲بر ۰برد
  • DE ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 16
    حالا بعد از چند ماه یک گل زده یک گل همش اونم یه مهاجم
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    25 5
    بازیکن مازاد ستاره استقلال شد یعنی اعتراف به اینکه چه نیمکت گران قیمتی تیم حکومتی داره با وجود بدهی به ۱۰۰ بازیکن و مربی
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    10 16
    من هم با 100 کیلو وزن و 40 سال سن می ذاشتن تو زمین بعد یک سال یه گل می زدم
  • رضایوسفیانپور IN ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    3 2
    ب
  • ناهیدحواسی پرسپولیسی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 3
    موندم چرا ب تیم ملی دعوت نشد خخخخ