از جراحی اللهیار تا خط قرمز روی نام امید

سرمربی تیم ملی ترجیح‌ داد باردیگر سعید عزت اللهی را در لیست خود قرار دهد.

زاوش محمدی: تیم ملی ایران از امروز کار خود را برای بازی های برگشت مرحله اول مقدماتی جام جهانی آغاز می کند. 4 بازی بسیار مهم در پیش است و همه امیدوارند تا ایران موفق باشد. اسکوچیچ شب گذشته لیست ایران را اعلام کرد که این لیست مثل همیشه حاوی نکاتی بود.

مصدومیت کریمی و صیادمنش

اللهیار صیادمنش یکی از بهترین بازیکنان لیگ اوکراین در فصل گذشته بود و بنابراین می توانست در تیم ملی باشد اما او به دلیل جراحی، نمی توانست در کنار دیگر بازیکنان باشد. صیادمنش قرار است عازم آلمان شد تا در ناحیه لگن خود جراحی کند و بعد از آن هم به ایران بازمی‌گردد تا دوران نقاهت را سپری کند. همچنین علی کریمی هم به دلیل آسیب دیدگی بازی های تیم ملی را از دست داد .به همین دلیل نام او در لیست تیم ملی نبوده است. امید نورافکن هم مثل دو بازیکن دیگر به خاطر مصدومیت اردو را از دست داد.

از جراحی اللهیار تا خط قرمز روی نام امید

آب پاکی روی دست رامین و وریا

اسکوچیچ پای خود را در یک کفش کرده که دو بازیکن سابق تیم ملی را دعوت نکند. رامین را به این دلیل که صرفا نمی تواند دفاع کند و در باشگاهش هم بیشتر کارهای تهاجمی می کند. وریا هم از اوجش فاصله گرفته و به خاطر سن و سالش، به تیم ملی دعوت نشده است. اسکوچیچ علاقه شدیدی به صادق محرمی در راست دارد. این بازیکن هم دوران نقاهت را بعد از مصدومیت رباط صلیبی سپری کرده است. در اردوی پیشرو این بازیکن باید به آمادگی بیشتری برسد.

بازگشت سعید عزت اللهی

سعید بازیکنی بود که در دوران کی روش همواره برای تیم ملی خوب بازی می کرد. اسکوچیچ اما در اردوهای اخیر او را دعوت نکرد. حالا اما نام سعید دوباره در لیست قرار گرفته است. او در فصل تمام شده دانمارک بهترین بازیکن تیمش بود و بنابراین سرمربی تیم ملی راهی نداشت جز اینکه دوباره نامش را در لیست بگذارد. عزت اللهی در روزهای دوری از تیم ملی به طور کامل سکوت کرده بود. نتیجه این سکوت را هم گرفت و حالا در کنار دیگر ملی پوشان خواهد بود. با حضور او اسکوچیچ روی نام امید ابراهیمی خط قرمز کشید. این بازیکن هم شرایط خوبی در لیگ قطر داشت ولی فعلا بیرون از لیست است.

از جراحی اللهیار تا خط قرمز روی نام امید

افت مظاهری

قطعا رشید مظاهری نسبت به اوایل فصل افت داشته. به همین خاطر اسکوچیچ ترجیح داد امیر عابدزاده را به جای او دعوت کند. امیر دو فصل است که جزو بهترین گلرهای لیگ پرتغال بوده. در اردوی قبلی هم به خاطر کرونا و شرایط قرنطینه نیامد.

تغییرات نسبت به بازی سوریه

در لیست آخر اسکوچیچ برای بازی سوریه بازیکنانی چون حامد لک، سیامک نعمتی، مهدی تیکدری، عارف آغاسی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی و سجاد شهباززاده هم حضور داشتند ولی ظاهرا آنها هم نتوانستند باب میل سرمربی کار کنند تا جزو خط خورده ها باشند.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =