۰ نفر
۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
دیدار گرم بلینکن با نتانیاهو/عکس

فارس نوشت:وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بر حمایت آمریکا از امنیت این رژیم و همچنین تقویت آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد.

 «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده که به فلسطین اشغالی سفر کرده، با حضور در دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار کرد.

طبق بیانیه منتشر شده توسط دفتر نخست‌وزیری این رژیم، اظهارات بلینکن و نتانیاهو بعد از پایان این دیدار منتشر می‌شود.

گفته می‌شود بلینکن در این دیدار، ضمن تاکید بر حمایت آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی، خواستار تقویت آتش‌بس با نوار غزه شد.

بلینکن امروز در اولین سفر خود به منطقه غرب آسیا، وارد فلسطین اشغالی شد و در فرودگاه «بن‌گوریون» مورد استقبال «گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه این رژیم، قرار گرفت.

اردان پیش از به زمین نشستن هواپیمای بلینکن، در مصاحبه با شبکه رادیویی «گالگالاتز» گفت: «هدف اصلی این سفر، این است که مکانیسمی پیدا کنیم تا از رسیدن پول‌های ورودی به نوار غزه، به دست حماس و تقویت زیرساخت‌های تروریستی جلوگیری کنیم. ما و آمریکا باید چشم در چشم هم نگاه کنیم».

اشکنازی نیز درباره سفر بلینکن به فلسطین اشغالی گفت: «هر سفر وزیر خارجه آمریکا به اسرائیل، یک موقعیت ویژه است، مخصوصا اگر اولین سفر شما باشد. از آمریکا به دلیل ایستادگی محکم در کنار اسرائیل قدردانی می‌کنم».

شب گذشته نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس با اشاره به سفر وزیر خارجه آمریکا، ضمن تاکید بر عدم پایبندی تل‌آویو به هرگونه توافق جهانی با تهران، مدعی شد که تل‌آویو به تقابل با برنامه هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.

>>> بیشتر بخوانید:
نتانیاهو با هشدار به آمریکا، ایران را به حمله نظامی تهدید کرد

دیدار گرم بلینکن با نتانیاهو/عکس

دیدار گرم بلینکن با نتانیاهو/عکس

دیدار گرم بلینکن با نتانیاهو/عکس

310 310

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =