فارس نوشت:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تقاضای تحقیق و تفحص از واگذاری و پرداخت سود سهام عدالت را در صحن علنی مجلس بررسی می‌کنند.

وکلای ملت در جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد اصلاح ماده 57 قانون استخدامی وزارت اطلاعات مصوب سال 1374 که یک فوریت آن در اسفند‌‌ماه سال گذشته بررسی و تصویب شده بود را در دستور کار دارند.

همچنین در هفته آینده، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح افزایش توان اعتباردهی بانک‌ها و حمایت از تولید و گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح مواد 8 و 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در دستور کار بررسی در صحن علنی قرار دارد.

گزارش کمیسیون صنایع درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تقاضای تحقیق و تفحص از واگذاری و پرداخت سود سهام عدالت و گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست نیز در دستور کار هفته آینده صحن علنی مجلس قرار دارد.

وکلای ملت همچنین در هفته پیش‌رو، سؤال حسن کامران نماینده اصفهان از وزیر تعاون، سؤال یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سؤال امین شعبانی نماینده سنندج از وزیر کشاورزی را نیز بررسی خواهند کرد.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =