جاری بودن ارزش‌های انقلاب در جمهوری اسلامی، مدیون خون شهدا است

استاندار همدان در نشست ستاد هماهنگی کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان، جاری بودن ارزش‌های انقلابی در جمهوری اسلامی را، مدیون خون شهدا دانست و گفت: برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان اقدامی بزرگ، ارزشمند و دامنه‌دار برای قدردانی و پاسداشت خون شهدای گران‌قدر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ سید سعید شاهرخی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اقدامات و برنامه‌هایی که صورت گرفته، کنگره ۸۰۰۰ شهید استان با دیگر کنگره‌های انجام شده متفاوت خواهد بود.

وی که در دومین نشست ستاد هماهنگی کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان سخن می گفت خاطرنشان کرد: بدون شک روحیه ایثار و فداکاری آنهاست ‌که جلوه‌های زیبا را رقم می‌زند و این ویژگی مهم شهدا باید در کنگره نمود پیدا کند.

استاندار همدان با بیان اینکه منش شهدا باید در قالب این کنگره ترویج، تبلیغ و حفظ شود، تصریح کرد: بقای ارزش‌های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار امروز کشور مدیون حضور سرمایه‌گذاران ممتاز نظام اسلامی یعنی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

شاهرخی یادآور شد: انتقال و ترویج روحیه فداکاری و ایثار شهدا به نسل جوان و آیندگان باید از اهداف مهم این کنگره باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های سپاه استان در راستای برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان، اظهار داشت: معرفی و شناساندن شهید شاخص از اقدامات خوب و جدید این کنگره است. 

استاندار همدان کمیته‌های بیست‌گانه را دارای نقش محوری در پیشبرد اهداف کنگره دانست و اضافه کرد: نیاز است به شکل خلاقانه‌ای همه دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را با کمیته‌های بیست‌گانه و ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان داشته باشند. 

شاهرخی در ادامه با تأکید بر اینکه انتخابات در کشور رویداد مهم و تاریخی است که باید نسبت به آن مسئول بود و احساس تکلیف کرد، افزود: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری مشارکت در انتخابات آبروی نظام است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، برای ما به عنوان مجریان نیز تکلیف است که به عنوان برگزار کننده انتخابات اصل بی‌طرفی و اصل قانون‌مداری، جاری و اجرا شود تا مشارکت حداکثری ایجاد شود. 

استاندار همدان با تأکید بر اینکه انتخابات مظهر اقتدار کشور است و باید تلاش کنیم این مهم تحقق یابد، گفت: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد برگ زرینی دیگر در انقلاب اسلامی خواهیم بود.

جاری بودن ارزش‌های انقلاب در جمهوری اسلامی، مدیون خون شهدا است

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =