۱ نفر
۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
وزیر نظم تمرین تیم ملی را بهم زد

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش عصر امروز با حضور در کیش، از نزدیک تمرین تیم ملی فوتبال را دید که حضورش نظم تمرین را بهم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به بحرین در جزیره کیش برگزار شد که حضور وزیر ورزش و جوانان نظم این تمرین را به هم زد.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین روز از حضور در جزیره کیش از ساعت ۱۹:۱۰ امروز برگزار شد که آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به بحرین بود.

* اتوبوس تیم ملی ساعت ۱۹ وارد ورزشگاه المپیک کیش شد و بازیکنان پس از حضور در رختکن وارد زمین چمن شدند. پیش از حضور در زمین هم تمام بازیکنان وزن‌کشی کردند و توسط دکتر خانلری وزن آنها ثبت می‌شد. این اقدام برای محاسبه تعریق بازیکنان در هوای شرجی کیش است که با هوای منامه مشابهت دارد.

* سیامک نعمتی، مدافع راست پرسپولیس که امروز به تیم ملی دعوت شد، با شماره ۲۷ وارد زمین شد.

* وحید امیری که روز گذشته به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، امروز با سایر نفرات تمرین کرد. همچنین محمدرضا  اخباری که روز گذشته به اردوی تراکتور برای بازی با ماشین‌سازی رفته بود، امروز به تمرین تیم ملی برگشت.

* تمرین ابتدا با صحبت‌های اسکوچیچ آغاز شد و سپس بازیکنان با حرکات کششی و تمرکزی گرم کردند تا آماده تمرین شوند. کریم باقری نیز پا به پای سایر نفرات تمرین می‌کرد.

* بخش بعدی تمرین تقسیم شدن بازیکنان به سه قسمت بود که پاسکاری و کارهای ترکیبی با توپ را انجام می‌دادند.

* هنگام برگزاری تمرین مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان وارد محل تمرین شد که حضور او نظم تمرین را به هم ریخت. چراکه قرار بود تمرین ۱۵ دقیقه برای رسانه‌ها باز باشد، اما وزیر تصمیم داشت نکاتی را به رسانه‌ها بگوید که همین مسئله حضور رسانه‌ها را در محل تمرین بیش از ۴۵ دقیقه کرد.

* محمودرضا رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی از کادرفنی تیم دستور داشت تا زودتر به حضور رسانه‌ها در محل تمرین پایان دهد، اما صحبت‌های وزیر و سپس عزیزی خادم طولانی شد که همین مسئله نظم تمرین را به هم ریخت و باعث شد شروع تمرین تاکتیکی به بعد از حضور رسانه‌ها موکول شود. تذکرات مدیر رسانه‌ای تیم ملی هم اثری نداشت و وزیر ورزش صحبت‌های خود را به صورت کامل انجام داد.

* ملی‌پوشان کشورمان ظهر فردا با پروازی اختصاصی و به صورت مستقیم از کیش راهی منامه می‌شوند.

۲۵۱۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =