برنامه های آقای کاندیدا برای بازارهای صادراتی ایران در منطقه/ اخذ اثر انگشت در روز رای گیری انتخابات ممنوع شد

ایرنا نوشت: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید مشوق‌های صادراتی به‌ویژه درباره حفظ بازارهای صادراتی در کشورهای همسایه قرار دهیم.

محسن مهرعلیزاده روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین مساله برای راه‌اندازی تولید،  رفع موانع موجود است به این معنا که باید مانع‌زدایی شود و حمایت واقعی از تولید از طریق تسهیل قوانین صورت گیرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اکنون نزدیک ۷۰ درصد ظرفیت تولیدی کشور را واحدهای تولیدی کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند و اغلب آنها در اثر همین مسائل دست و پاگیر اداری و بخشنامه‌ها تعطیل شده‌اند.

مهرعلیزاده ادامه داد: اگر ما بتوانیم مشکلاتی که فرا رو تولید قرار دارند از جمله قوانین متعدد، بخشنامه‌های متعدد،  متکثر،  متناقض و متعارض را برداریم، ورود نقدینگی به صورت اتوماتیک به آن سمت هدایت خواهد شد و قدرت تخریبی خودش را در جهت‌های دیگر را از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه ما همزمان با تولید باید به مساله صادرات هم فکر کنیم، گفت: ما باید مشوق‌های صادراتی به‌ویژه درخصوص حفظ بازارهای صادراتی در کشورهای همسایه قرار دهیم و به هیچ‌عنوان اجازه ندهیم وزارتخانه یا دستگاهی به خاطر آن هر روز بخواهد بخشنامه صادر کند که فلان جا صادر کند، یا فلان‌جا صادراتش قطع است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: وقتی صادرکننده با ۱۰۰۰ بازاریابی و هزینه کردن بازاری را پیدا کرد باید بتواند بازارش را حفظ کند و این حفظ کردن بازار، به معنای هدایت بازارهای جهانی و آوردن ارز و از سوی دیگر حفظ اشتغال است.

برنامه های آقای کاندیدا برای بازارهای صادراتی ایران در منطقه/ اخذ اثر انگشت در روز رای گیری انتخابات ممنوع شد

اخذ اثر انگشت در روز رای گیری انتخابات ممنوع شد

همچنین پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰، براساس مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با همکاری مشترک وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای نگهبان به منظور حفظ سلامت مردم در کنار انجام وظایف ملی و اجتماع، تهیه و ابلاغ شد.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت همه دستگاه های اجرایی و نظارتی از جمله وزارت کشور (ستاد انتخابات کشور)، شورای نگهبان، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و سایر نهادها و سازمان های مرتبط با برگزاری انتخابات از طریق واحدهای تابعه استانی و شهرستانی و منطقه ای موظف به نظارت بر پروتکل های بهداشتی روز هستند.

در مهمترین بخش از توصیه های بهداشتی برای روز رای گیری تاکید شده است: اخذ اثر انگشت در فرآیندهای مختلف انتخابات به خصوص روز رأی گیری ممنوع است.

دیگر توصیه ها در این پروتکل بهداشتی عبارتند از:

چیدمان مناسب میزها و صندلی ها برای رأی دهندگان و عوامل شعب به صورتی که فاصله ٢ متری حفظ شود (اختصاص ٨ متر مربع برای هر نفر و استفاده از حداکثر ٣٠ درصد ظرفیت محل برای حضور افراد)

برنامه ریزی برگزاری رأی گیری با الویت در اماکن و فضاهای روباز با رعایت فاصله گذاری (از هر طرف حداقل دو متر)، فضای ٨ متر مربع برای هر نفر و استفاده از حداکثر ٣٠ درصد ظرفیت محل اخذ رأی

رأی دهندگان حتی الامکان از خودکار شخصی استفاده نمایند

قبل و بعد از رأی دادن، دست ها ضدعفونی و یا با صابون مایع شستشو شود

اخذ رأی با استفاده از صندوق های سیار برای بیماران قطعی مبتلا به کووید- ١٩ با تجهیزات کامل حفاظتی انجام گیرد.

نامزدهای پیروز و هواداران ایشان، از برگزاری هرگونه تجمع در خیابان‌ها، میادین شهر و نظایر آن خودداری نمایند.

· نامزدهای معترض به نتایج انتخابات و هواداران ایشان از هرگونه تجمع خودداری نموده و شکایات خود را به فرمانداری یا هیات نظارت ارائه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =