۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۸

ایسنا نوشت:

سپ بلاتر که این روزها به شدت تلاش می کند، اعتماد عمومی را برای موفقیت در انتخابات آتی فیفا کسب کند، در اظهار نظری جالب توجه و البته تامل برانگیز اعلام کرد که با توجه به موضوع رشوه‌ی یک و نیم میلیون دلاری پرداخت شده به یکی از اعضای کمیته‌ی اجرایی فیفا برای رای به قطر برای میزبانی این کشور در جام جهانی 2022، احتمال انتخابات مجدد وجود دارد.

 بلاتر درباره‌ی این موضوع گفت: در حال حاضر بسیار زود است که بخواهیم درباره‌ی این مساله قضاوت کنیم. این پرونده یک موضوع حقوقی است و بنابراین فرقی با دادگاه‌های عادی ندارد. باید صبرکنیم تا تکلیف پرونده در دادگاه روشن شود. در دادگاه باید صبر کنیم تا همه مراحل طی شود. نمی توانیم دائم بپرسیم اگر این گونه شد،‌ اگر آن گونه شد.

 وی درباره‌ی احتمال برگزاری مجدد انتخابات برای تعیین میزبان جام جهانی 2022 هم خاطرنشان کرد: این ایده‌ای است که این روزها در ذهن افراد زیادی شکل گرفته است، اما دلیلی ندارد دائما از من سوال کنید و منتظر جواب بله یا خیر باشد. بی صبرانه منتظریم تا شواهد تکلیف را روشن کنند و پس از قطعی شدن موضوع قدم‌های بعدی را برداریم. احتمال هر چیزی وجود دارد.

هفته‌ی گذشته لورد دیوید تریسمن که دبیر کمیته‌ی میزبانی انگلیس بود، علام کرد که بسیاری از اعضای کمیته‌ی اجرایی برای تغییر رای خود درخواست رشوه کرده‌اند. فیفا هم به اتحادیه‌ی فوتبال انگلیس اعلام کرد که اگر مدارکی دال براین موضوع دارد در اختیار فیفا قرار دهد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    0 0
    قطر به قیافه اس نمی آید که میزبان جام جهانی شود. اول ایران و بعد اعراب.
  • بدون نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    0 0
    ای بر پدر این انگلیسی ها تا یه جا کم اوردن بازم دبه و پدر س و خ ت ه بازی
  • سامان IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    0 0
    اگر ایران برود جام جهانی آنقدر خوشحال نمی شوم که میزبانی را از اینها بگیرند.
  • Morteza051 IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    0 0
    این کشورای عربی نامرد اینقدر نفوذ دارن که هر کاری بخان میکنن ولی کشور ما چی...
  • میثم پرسپولیسی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    0 0
    بلاتر زورش گرفته که بن همام داره باهاش رقابت میکنه.هرچند مخالف صد در صد همام هستم ولی بلاتر فکر کرده ریاست فیفا ارث پدریشه