۱ نفر
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
واکسینه شدن ۲۵۰ هزار نفر در اصفهان

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: تاکنون ۲۵۰ هزار نفر در استان اصفهان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: تاکنون موردی از ابتلا به سرخک در استان اصفهان گزارش نشده است؛ این درحالی است که ۲۴ مورد ابتلا به ویروس سرخک در کشور ثبت شده است.

وی افزود: والدین نباید از ترس کرونا، واکسیناسیون نوزادان و کودکان را به تاخیر بیاندازند چراکه ابتلا به این ویروس ها به مراتب خطرناک تر از کرونا است و می تواند سلامتی کودکان را به خطر بیاندازد.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: تاکنون ۲۵۰ هزار نفر در استان اصفهان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و ۲۴۰ هزار نفر هم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: واکسیناسیون کرونا در طیف سالمندان و بیماران خاص در حال انجام است اما این میزان واکسن کفایت نیاز استان اصفهان برای ایمنی جمعی را ندارد.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان تصریح کرد: هنوز ابلاغی نسبت به واکسیناسیون کرونا با واکسن های ایرانی به استان اصفهان نشده است.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون کرونا در محل مصلی بزرگ اصفهان در حال انجام است که جای تقدیر از مسئولانی دارد که این مکان را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار داده اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =