افرادی با این مشخصات برای کاشت مو بشتابند

.

در عصر حاضر متخصصان توانمند از بهترین و مجهزترین روش های جراحی برای کاشت مو استفاده می کنند. ‌اگر به ‌زیبایی ‌خود ‌اهمیت ‌می ‌دهید و برای پرپشت شدن موها به دنبال جدیدترین و موثرترین شیوه ها هستید، در اولین گام باید بررسی کنید شرایط کاشت مو را دارید یا خیر.

 کاندید کاشت مو باید بداند قبل از انتخاب روش های پیوند چه شرایطی باید داشته باشد. کسب اطلاعات لازم در این زمینه به کاشت موی موفق تر کمک زیادی می کند. کلینیک رویان سلامت با برگزاری جلسات مشاوره با فرد متقاضی، تمامی شرایط را بررسی کرده و در صورتی که منعی برای کاشت وجود داشته باشد، نکات را یادآور می شود.

در این مقاله به بررسی افراد مناسب برای کاشت مو می پردازیم و تمامی شرایط برای کاندیداتوری کاشت مو را بررسی می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

افرادی با این مشخصات برای کاشت مو بشتابند

چه کسانی باید کاندید کاشت مو و زیبایی باشند؟

در رده بندی جهانی کاشت مو، آقایان بیش از خانم ها کاندید کاشت مو هستند. آمار نشان می دهد طیف وسیعی از مردان به دنبال پیوند فولیکول هستند؛ اما این بدان معنا نیست که زنان در این حیطه ورود نمی کنند. تنها زنان باردار، شیرده و افرادی که اختلال هورمونی دارند بهتر است تا عبور از وضعیت فعلی دست نگه دارند.

افرادی که ممنوعیت کاشت مو دارند، مشمول این موارد می شوند: افرادی که درگیر عارضه کندن موها هستند و به نوعی وسواس دارند، افراد مضطرب و افسرده، دیابتی ها، اشخاصی که اختلال در انعقاد خون دارند یا افرادی که به بیماری های خاص مبتلا هستند بهتر است پس از روند درمان و داشتن شرایط کاشت مو برای این مهم اقدام کنند.

گاهی اوقات نیز همه شرایط برای رسیدن به آرزوی پرپشت شدن موها فراهم است و با فراغ بال به سمت هدف گام برمی دارید. آیا شما نیز کاندید مناسبی برای کاشت هستید؟

افراد بالای ۳۰ سال بشتابید!

در استفاده از روش کاشت مو قانونی وجود دارد و باید به آن توجه داشت. بهتر است دوره ریزش مو به اتمام رسیده باشد. در افراد بالای ۲۸ تا ۳۰ سال گزارش کمتری از ریزش دریافت شده است. به هر حال در علم پزشکی افراد زیر ۲۲ سال بهتر است برای حفظ سلامت خود کاشت مو را چند سال به تعویق بیندازند.

افراد تاس با سابقه وراثت در اولویت هستند!  

پیشنهاد می کنیم افراد مناسب برای کاشت مو به کلینیک معتبر مراجعه کنند. تخصص درباره تمامی تکنیک های کاشت مهم ترین اصل در رسیدن به زیبایی است. برای حصول نتیجه مطلوب از خدمات کلینیک رویان سلامت غافل نشوید.      

متخصصین رویان سلامت با انجام آزمایشات مربوطه، به بررسی سابقه ژنتیک کاندید کاشت مو می پردازند. افرادی که موهایی کم پشت دارند، به دلیل مشکلات مادرزادی یا ارثی به مرحله تاسی رسیده اند، به سمت بررسی روش های کاشت هدایت می شوند.

افرادی با این مشخصات برای کاشت مو بشتابند

اگر بانک موی سالمی دارید، نیمی از راه را رفته اید

در پیوندهای فولیکولی اولویت با افرادی است که در دو طرف یا پشت سر خود موهای سالم، متراکم و پرپشتی دارند. اولویت اهدا با موی خود افراد است و این نکته فرد متقاضی را یک مرحله به سمت کاشت موفق هدایت می کند. همچنین افرادی که موهای ضخیم تری دارند، کاشت موفق تری خواهند داشت.

چنانچه رنگ پوست و موی هماهنگی دارید درنگ نکنید!    

در شیوه های نوین جراحی و کاشت مو به این نکته توجه می شود که همرنگ بودن پوست و موی متقاضی کمک بسیار بزرگی به کاشت موفق می کند. این افراد کاندید کاشت موی ایده آلی هستند. پیوند موی افرادی را که رنگ مویی تیره و پوستی روشن دارند، به افراد متخصص و ماهر واگذار کنید.

جنس پوست سر نیز معیاری مهم در شرایط کاشت مو به شمار می رود. کسانی که پوستی سفت، ضخیم و کشیده دارند پیوند، برداشت و کاشت مو در آنها به سختی انجام می شود. در این موارد افرادی با پوست نرم کاندیدای بهتری محسوب می شوند.

افرادی که به زیبایی و جذابیت می اندیشند!

افرادی که موهای کم پشتی دارند و دوست دارند در لابه لای موهای خود کاشت انجام دهند و به پرپشتی آن کمک کنند. همچنین افرادی که به صورت تکه ای در قسمت وسیعی از سر خود دچار تاسی هستند، با روش های مختلف کاشت مو می توانند به زیبایی، جذابیت و جوانسازی خود کمک کنند.  

کلام آخر

دلایل واضح و مبرهنی وجود دارد که ثابت می کند روش های کاشت مو برای افراد گوناگون متفاوت و دانستن آن برای فرد متقاضی ضروری است. پزشک متخصص با مشاهده علائم و بررسی آزمایشات لازم، نوع جراحی و کاشت را معین کرده و برنامه درمانی جامعی ارائه می کند.

افراد مناسب برای کاشت مو با مراجعه به کلینیک رویان سلامت به صورت حرفه ای تحت مشاوره قرار می گیرند و با تکنولوژی های برتر و تجهیزاتی منحصربه فرد، بهترین روش درمانی به آنها پیشنهاد می شود. مهم است که کاندید کاشت مو برای موفقیت آمیز بودن فرآیند رویش مو به مرکزی با مهارت بالا و مجرب مراجعه کند.

منبع : https://royan.clinic

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =